Waar is DarkshieldNZB.com offline?
Citaat van Zorro op 10 juni 2018, 18:31Ongelooflijk eerst Kingsplace 2 keer weg en nu Darkshield. Ben benieuwd waar de gegevens van de user blijven, wie kan mij dat vertellen.
Ongelooflijk eerst Kingsplace 2 keer weg en nu Darkshield. Ben benieuwd waar de gegevens van de user blijven, wie kan mij dat vertellen.
Citaat van Meh Meh op 10 juni 2018, 18:388 minuten geleden zei Zorro:Ben benieuwd waar de gegevens van de user blijven, wie kan mij dat vertellen.
Wel, in de meeste gevallen bewaren ze de database. Dan starten ze later weer iets en dan nodigen ze mensen uit via (ongewenste) email zodat er bezoek komt naar de nieuwe website.
8 minuten geleden zei Zorro:Ben benieuwd waar de gegevens van de user blijven, wie kan mij dat vertellen.
Wel, in de meeste gevallen bewaren ze de database. Dan starten ze later weer iets en dan nodigen ze mensen uit via (ongewenste) email zodat er bezoek komt naar de nieuwe website.
Citaat van Zorro op 10 juni 2018, 18:412 minuten geleden zei Meh Meh:Wel, in de meeste gevallen bewaren ze de database. Dan starten ze later weer iets en dan nodigen ze mensen uit via (ongewenste) email zodat er bezoek komt naar de nieuwe website.
Ok bedankt weer wat wijzer
2 minuten geleden zei Meh Meh:Wel, in de meeste gevallen bewaren ze de database. Dan starten ze later weer iets en dan nodigen ze mensen uit via (ongewenste) email zodat er bezoek komt naar de nieuwe website.
Ok bedankt weer wat wijzer