do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Video/film bewerkingsprogramma zoals youtube

VorigePage 2 of 2

Nou voor nu alvast wat meldingen van mijn dochter;

- Video studio pro; is helaas niet wat ze zoekt, ze kende het prog al en ze vindt het voor haar doeleinden tegenvallen.

- Movavi ; werkt niet goed op haar pc, ze had het al eerder en heeft het toen verwijderd. Er ging iets mis mee en ze weet/wist niet waardoor.

-Magix video delux; is ze nu aan het uitproberen want het lijkt haar erg interresant.

Ondertusssen heeft ze zelf ook nog wat opgeduikeld; VSDC free video editor pro en die is ze ook aan het uitbproberen.

Oké wat het definitief gaat worden horen jullie nog.

gr. Oita

Goedemorgen @Oita, wat fijn dat je nog terugkoppeling komt geven! Daar hebben alle andere bezoekers ook veel aan! We zijn benieuwd wat het gaat worden. 

Vsdc lijkt inderdaad ook een goede editor. :)

Oké laatste terugkoppeling.

Magic video de Lux is haar eerste keus geworden; omdat de layouts proffesioneler overkomen en gebruiksvriendelijk.

Dus mag ik jullie nogmaals bedanken voor het aanbrengen voor de namen van de programma's en het meedenken.

vr. groeten,

Oita

(ps. ik ben niet vaak op het forum maar als ik er ben is het altijd weer een heel prettige ervaring dat je altijd en altijd een luisterend oor hier vind !!!!)

Top!!!! Bedankt voor het compliment en fijn dat je geholpen bent, andere bezoekers kunnen ook weer verder met je toevoegingen.

Fijne avond! :goed:

VorigePage 2 of 2