via Telegram films downloaden
Citaat van Demo op 25 februari 2022, 12:3845 minuten geleden zei pinkelman:Het lukt me maar niet om via de TG applicatie op de pc een code te ontvangen (bijv. via SMS). Het lijkt me dan ook dat je wel op je mobiel eerst de Telegram app moet installeren voordat je aan de slag kunt gaan met de windows applicatie?
Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.
45 minuten geleden zei pinkelman:Het lukt me maar niet om via de TG applicatie op de pc een code te ontvangen (bijv. via SMS). Het lijkt me dan ook dat je wel op je mobiel eerst de Telegram app moet installeren voordat je aan de slag kunt gaan met de windows applicatie?
Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.
Citaat van zomersla op 25 februari 2022, 13:2343 minuten geleden zei Skeletor:Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.
ik zou het wel eens willen uitproberen om een film of een deel van een film over te zetten, maar ik op mijn leeftijd geen vrienden die zo actief achter een pc/mac zitten.
43 minuten geleden zei Skeletor:Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.
ik zou het wel eens willen uitproberen om een film of een deel van een film over te zetten, maar ik op mijn leeftijd geen vrienden die zo actief achter een pc/mac zitten.
Citaat van pinkelman op 25 februari 2022, 13:47@Duken - Ik kan je een PM sturen met een link van een uploader die is overgeschakeld op TG (voorheen op torrents) en hele collecties op 1080p 10bit (60fps) heeft. De meeste hebben een veel lagere framerate van 23.976 fps. Zijn encodes zijn van een kwaliteit dat zelfs op een HDR beamer op zowat bioscoopachtige afmetingen nog vlijmscherpe kwaliteit biedt. Vaak met Engels en Hindi audio, waarvan ik die laatste altijd met MKVToolnix verwijder.
Wellicht kun jij eens kijken, gezien je Telegram op je mobiel hebt of het gemakkelijk gaat om een film te downloaden via de window applicatie? Ik krijg het vooralsnog niet klaar om op TG te komen.
@Duken - Ik kan je een PM sturen met een link van een uploader die is overgeschakeld op TG (voorheen op torrents) en hele collecties op 1080p 10bit (60fps) heeft. De meeste hebben een veel lagere framerate van 23.976 fps. Zijn encodes zijn van een kwaliteit dat zelfs op een HDR beamer op zowat bioscoopachtige afmetingen nog vlijmscherpe kwaliteit biedt. Vaak met Engels en Hindi audio, waarvan ik die laatste altijd met MKVToolnix verwijder.
Wellicht kun jij eens kijken, gezien je Telegram op je mobiel hebt of het gemakkelijk gaat om een film te downloaden via de window applicatie? Ik krijg het vooralsnog niet klaar om op TG te komen.