do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: AlgemeenVerdiepen in Bitcoin
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Verdiepen in Bitcoin

VorigePage 2 of 2

VPN is inmiddels met Bitcoins betaald (inclusief Bitpay fee)  Jammer dat Electrum dan ook nog eens een fee vraagt.

Ik had 00183827 BTC. Aanschaf VPN kost 0,001244 (inclusief Bitpay fee). Inclusief fee Electrum: 0,00149507. Ik hou over: 0.0003432.

16 uur geleden zei Duken:

Ja dat klopt Rikkert, je kunt het ook niet zomaar achthalen. Zeer niet als je contant of via tijdelijke credit card geld op de Wallet boekt. 

Voor ons downloaders zal daar ook nooit sprake van zijn. Dat kost ze teveel moeite en onmogelijk heden. :)

@Rikkert. Ik ben met 20 euro op bittrex aan het spelen. Maar heb een bot nu op mijn server actief welke op een 10 tal munten zelf inkoopt en verkoopt. Lang verhaal, maar alles gaat vanzelf. Met 20 euro kan je zo een gokje wagen, eerste 3 euro automatische winst is binnen ;)

Maar dat gaat ook direct mee in de bot en beleggen. Dus de bot zal het vast een keer verkeerd doen en dan blijft er een stukje staan bij een verkeerde munt. Ach, we kijken het aan :)

Kan je iets meer over die bot vertellen?

Lijkt me ook wel handig!

@Pistolebob @Duken

Misschien iets voor een ander topic? Ben zelf ook wel benieuwd ;)

@Pistolebob en @Rikkert. Ik probeer er morgen een topic over aan te maken met uitleg.

Voor nu, ik heb als bron deze bot https://github.com/aqfaridi/pump_and_dump_bot

Daarin wezen aanpassen en nu aan het spelen met vaste munten welke hij automatisch verkoopt en koopt. Via een Windows taak schopt hij deze jobs elke 10 minuten af. :)

Ik ben benieuwd. Ik heb het even doorgelezen, ziet er opzich goed uit.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen ;) 

spam-wall.0.0.jpg

Het  volgende is niet bedoelt als reclame maar ter informatie : Bitcoin Prijzen Vergelijken – Goedkoop Bitcoin kopen

VorigePage 2 of 2