verbannen van tigersplace
Citaat van Demo op 3 maart 2021, 10:3540 minuten geleden zei Gandalf:Tigersplace is niet bereikbaar, weet iemand de reden???
Als u na een minuut of 10 wachten nog even opnieuw had gekeken had u vast deze vraag niet hier gesteld, want het is weer zoals zo vaak dat niemand er kennelijk rekening mee houd dat een website ook af en toe even offline is vanwege updates of iets dergelijks.
40 minuten geleden zei Gandalf:Tigersplace is niet bereikbaar, weet iemand de reden???
Als u na een minuut of 10 wachten nog even opnieuw had gekeken had u vast deze vraag niet hier gesteld, want het is weer zoals zo vaak dat niemand er kennelijk rekening mee houd dat een website ook af en toe even offline is vanwege updates of iets dergelijks.
Citaat van Gandalf op 3 maart 2021, 11:401 uur geleden zei Skeletor:Als u na een minuut of 10 wachten nog even opnieuw had gekeken had u vast deze vraag niet hier gesteld, want het is weer zoals zo vaak dat niemand er kennelijk rekening mee houd dat een website ook af en toe even offline is vanwege updates of iets dergelijks.
Sorry, was niet mijn bedoeling om je werk te bezorgen. Zal voortaan wachten!
1 uur geleden zei Skeletor:Als u na een minuut of 10 wachten nog even opnieuw had gekeken had u vast deze vraag niet hier gesteld, want het is weer zoals zo vaak dat niemand er kennelijk rekening mee houd dat een website ook af en toe even offline is vanwege updates of iets dergelijks.
Sorry, was niet mijn bedoeling om je werk te bezorgen. Zal voortaan wachten!
Citaat van jetway op 4 maart 2021, 18:21ik probeer er ook op te komen maar bij mij blijft de pagina zeggen dat ik verbannen ben
snap niet hoe dat kan , kwam toch elke dag kijken of er iets voor mij bij zat
en is voor mij toch onbereikbaar
en snap wel dat er van tijd tot tijd onderhoud aan de side wordt gepleegd
ik probeer er ook op te komen maar bij mij blijft de pagina zeggen dat ik verbannen ben
snap niet hoe dat kan , kwam toch elke dag kijken of er iets voor mij bij zat
en is voor mij toch onbereikbaar
en snap wel dat er van tijd tot tijd onderhoud aan de side wordt gepleegd
Citaat van Jaccus op 28 mei 2021, 18:32Vandaag : "Verbannen" en geen link.
Waarschijnlijk dus weer onderhoud.
We wachten wel afVolgend bericht: "We're sorry, but a temporary technical error has occurred which means we cannot display this site right now."
Is wat geruststellender.
Vandaag : "Verbannen" en geen link.
We wachten wel af
Volgend bericht: "We're sorry, but a temporary technical error has occurred which means we cannot display this site right now."
Is wat geruststellender.
Citaat van zomersla op 28 mei 2021, 19:2147 minuten geleden zei Jaccus:Vandaag : "Verbannen" en geen link.
We wachten wel afVolgend bericht: "We're sorry, but a temporary technical error has occurred which means we cannot display this site right now."
Is wat geruststellender.In de laatste nieuwsbrief staat dat ze gaan schonen van dubbele acc. en verder onderhoud aan de site, dus even afwachten.
47 minuten geleden zei Jaccus:Vandaag : "Verbannen" en geen link.
Is wat geruststellender.
In de laatste nieuwsbrief staat dat ze gaan schonen van dubbele acc. en verder onderhoud aan de site, dus even afwachten.
Citaat van Misterkilobyte op 29 mei 2021, 16:12duurt wel lang, hoop niet dat ze opnieuw zijn verdwenen
duurt wel lang, hoop niet dat ze opnieuw zijn verdwenen