Van KPN naar Ziggo. Hoe sluit ik mijn tv aan?
Citaat van Patrickj op 20 september 2017, 17:25Op 19-9-2017 om 18:45 zei Duken:Als je de horibox hebt kan je alsnog splitter. De coax kabel kan je voor de horizon box in tweeën splitten. Dan kan je er 1 doortrekken als analoog signaal of naar een digitaal kastje. De andere gaat in de horizon box.
Maar dit moet gewoon lukken. Ziggo kan voor je nagaan of je een juiste verbinding thuis hebt liggen.
Dus dan krijg je een splitter bij de hoofingang met coax naar de tv beneden en 1 naar boven, en deze van beneden split je voor de tv weer tussen box en tv. Begrijp ik het zo goed?
Op 19-9-2017 om 18:45 zei Duken:Als je de horibox hebt kan je alsnog splitter. De coax kabel kan je voor de horizon box in tweeën splitten. Dan kan je er 1 doortrekken als analoog signaal of naar een digitaal kastje. De andere gaat in de horizon box.
Maar dit moet gewoon lukken. Ziggo kan voor je nagaan of je een juiste verbinding thuis hebt liggen.
Dus dan krijg je een splitter bij de hoofingang met coax naar de tv beneden en 1 naar boven, en deze van beneden split je voor de tv weer tussen box en tv. Begrijp ik het zo goed?
Citaat van Patrickj op 9 oktober 2017, 13:51Ben een tijdje weggeweest door mijn vakantie.. Maar zou een 3-weg splitter een oplossing zijn? Dat er 2 coax kabels naar de woonkamer gaan(1 horizon/1tv smartcard), en 1 naar de slaapkamer?
Ben een tijdje weggeweest door mijn vakantie.. Maar zou een 3-weg splitter een oplossing zijn? Dat er 2 coax kabels naar de woonkamer gaan(1 horizon/1tv smartcard), en 1 naar de slaapkamer?