Updates uit torrentland
Citaat van Duken op 27 december 2020, 12:5916 uur geleden zei Uppertje:Weer een kleine update:
Alleenretail schijnt weer off line te zijn. Vorige keren was er iets met de server.
Power-torrents.biz schijnt weer een nieuwe speler op de markt te zijn.
Top weer, alleenretail laat ik nog even in de lijst. Ik hoop dat deze straks weer online is, Power-torrents.biz voeg ik toe aan de lijst met links.
16 uur geleden zei Uppertje:Weer een kleine update:
Alleenretail schijnt weer off line te zijn. Vorige keren was er iets met de server.
Power-torrents.biz schijnt weer een nieuwe speler op de markt te zijn.
Top weer, alleenretail laat ik nog even in de lijst. Ik hoop dat deze straks weer online is, Power-torrents.biz voeg ik toe aan de lijst met links.
Citaat van Uppertje op 14 januari 2021, 23:51Weer een kleine update:
Dark secrets schijnt te huur te zijn, dus die zal wel van eigenaar gaan veranderen.
Nieuw ben ik https://power-torrents.biz/ tegen gekomen. Even een kijkje genomen, ziet er leuk uit. Nog niet zo heel veel torrents, maar het aanbod is wel vrij nieuw allemaal.
Op Ultimate Force kan men alleen lid worden door te betalen. Beetje vervelend en niet van deze tijd denk ik, maar goed, ze zullen het zich kunnen veroorloven.
Wat verder opvalt is dat bij Alleenretail er maar 1 iemand is die giga veel upload. Vrijwel alle uploads komen van een en dezelfde upper af.
Dan even over Ebookparadijs: Ik lees veel berichten over mensen die niet meer in kunnen loggen. Het schijnt zo te zijn dat ze een schoonmaak hebben gehouden, en veel inactieve accounts hebben verwijderd. Helaas is registratie gesloten dus zullen de bezoekers een alternatief moeten zoeken.
Weer een kleine update:
Dark secrets schijnt te huur te zijn, dus die zal wel van eigenaar gaan veranderen.
Nieuw ben ik https://power-torrents.biz/ tegen gekomen. Even een kijkje genomen, ziet er leuk uit. Nog niet zo heel veel torrents, maar het aanbod is wel vrij nieuw allemaal.
Op Ultimate Force kan men alleen lid worden door te betalen. Beetje vervelend en niet van deze tijd denk ik, maar goed, ze zullen het zich kunnen veroorloven.
Wat verder opvalt is dat bij Alleenretail er maar 1 iemand is die giga veel upload. Vrijwel alle uploads komen van een en dezelfde upper af.
Dan even over Ebookparadijs: Ik lees veel berichten over mensen die niet meer in kunnen loggen. Het schijnt zo te zijn dat ze een schoonmaak hebben gehouden, en veel inactieve accounts hebben verwijderd. Helaas is registratie gesloten dus zullen de bezoekers een alternatief moeten zoeken.
Citaat van William op 15 januari 2021, 07:34Altijd fijn de interne nieuwsupdates van torrentsites. We gaan de links hier ook bijwerken met je info en tips.
![]()
Altijd fijn de interne nieuwsupdates van torrentsites. We gaan de links hier ook bijwerken met je info en tips.
Citaat van Uppertje op 15 februari 2021, 23:33Weer een kleine update:
https://www.media-maatjes.xyz/ staat te huur, hier wordt al een tijdje niks mee gedaan. Dus wie een kant en klare tracker wil: Spring erin.....
Ik zal binnenkort eens een complete lijst gaan plaatsen met info over alle trackers die ik tegenkom. Met mijn ( persoonlijke) reviews erbij
Weer een kleine update:
https://www.media-maatjes.xyz/ staat te huur, hier wordt al een tijdje niks mee gedaan. Dus wie een kant en klare tracker wil: Spring erin.....
Ik zal binnenkort eens een complete lijst gaan plaatsen met info over alle trackers die ik tegenkom. Met mijn ( persoonlijke) reviews erbij
Citaat van William op 16 februari 2021, 07:347 uur geleden zei Uppertje:staat te huur, hier wordt al een tijdje niks mee gedaan.
Te huur.... worden dit soort sites ook verhuurd?
Maar ik ben heel benieuwd naar dit soort reviews en je ervaringen. Dank je!
7 uur geleden zei Uppertje:staat te huur, hier wordt al een tijdje niks mee gedaan.
Te huur.... worden dit soort sites ook verhuurd? Maar ik ben heel benieuwd naar dit soort reviews en je ervaringen. Dank je!
Citaat van Uppertje op 16 februari 2021, 19:1311 uur geleden zei William:Te huur.... worden dit soort sites ook verhuurd?
het blijkt. Je huurt de site en hebt geen omkijken naar de server en dergelijke. Je kan je staff helemaal zelf indelen.
11 uur geleden zei William:Te huur.... worden dit soort sites ook verhuurd?
het blijkt. Je huurt de site en hebt geen omkijken naar de server en dergelijke. Je kan je staff helemaal zelf indelen.
Citaat van dijkrat op 1 mei 2021, 01:04Dit vind ik ook belachelijk om daar voor te betalen.
moet je effe 25 euro betalen om iets te kunnen downloaden
kom op het moet toch een hobby blijven
LEES AUB BELANGRIJK NIEUWS BETREFT DE SITE!!!!!
Beste leden,
Wij hebben besloten om de site weer op slot te gaan gooien
en alleen leden met de vipstatus kunnen zich straks aanmelden op de site.De site zal ik binnenkort op slot gaan en alle niet vipaccounts worden vd site verwijderd.
De site is daarna alleen nog voor vipleden en uitgenodigden toegankelijk.Leden die nu op de site lid zijn en straks ook graag toegang tot de site willen
kunnen tegen een eenmalige betaling van 25,- toegang tot de site krijgen.
Stuur hiervoor een pm aan jacky en vermeld erbij dat je graag op de site wilt blijven.http://www.ultimate-force.biz/sendmessage.php?receiver=1234
Er zal niet meer met een vipstatus of ratio gewerkt worden.
Iedereen die een eenmalig betaling doet krijgt toegang tot de site
en kan onbeperkt downloaden.
Met vriendelijke groet,
ultimate-force
Dit vind ik ook belachelijk om daar voor te betalen.
Beste leden,
en alleen leden met de vipstatus kunnen zich straks aanmelden op de site.
De site zal ik binnenkort op slot gaan en alle niet vipaccounts worden vd site verwijderd.
De site is daarna alleen nog voor vipleden en uitgenodigden toegankelijk.
Leden die nu op de site lid zijn en straks ook graag toegang tot de site willen
Stuur hiervoor een pm aan jacky en vermeld erbij dat je graag op de site wilt blijven.
http://www.ultimate-force.biz/sendmessage.php?receiver=1234
Met vriendelijke groet,
ultimate-force
Citaat van kliko op 1 mei 2021, 05:23daar bedelen ze al maanden om geld...........en het blijft gewoon van dezelfde eigenaar. Is gewoon een poging om geld uit de zakken van de mensen te kloppen.
Hoe jaag je leden weg 🙄
daar bedelen ze al maanden om geld...........en het blijft gewoon van dezelfde eigenaar. Is gewoon een poging om geld uit de zakken van de mensen te kloppen.
Hoe jaag je leden weg 🙄
Citaat van lobke op 1 mei 2021, 05:25Verschrikkelijke site, de ene bedelweg na de andere, ze willen veel geld verdienen over de rug van mensen, geven gratis maand weg op spotnet, na 2 weken bedelen ze toch om geld, dat geef je en dan is dat geen stuiver meer waard, kun je nog ff 25 of 50 euro zelfs gaan betalen .... sorry dit is echt te gek, deze site kan beter verdwijnen.
Verschrikkelijke site, de ene bedelweg na de andere, ze willen veel geld verdienen over de rug van mensen, geven gratis maand weg op spotnet, na 2 weken bedelen ze toch om geld, dat geef je en dan is dat geen stuiver meer waard, kun je nog ff 25 of 50 euro zelfs gaan betalen .... sorry dit is echt te gek, deze site kan beter verdwijnen.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 1 mei 2021, 06:415 uur geleden zei dijkrat:Dit vind ik ook belachelijk om daar voor te betalen.
Beste leden,
en alleen leden met de vipstatus kunnen zich straks aanmelden op de site.De site zal ik binnenkort op slot gaan en alle niet vipaccounts worden vd site verwijderd.
De site is daarna alleen nog voor vipleden en uitgenodigden toegankelijk.Leden die nu op de site lid zijn en straks ook graag toegang tot de site willen
Stuur hiervoor een pm aan jacky en vermeld erbij dat je graag op de site wilt blijven.http://www.ultimate-force.biz/sendmessage.php?receiver=1234
Met vriendelijke groet,
ultimate-force
inderdaad heb juis de pm ook gekregen
eerst zeggen dat ze een gratis site zijn worden en nu betalend
vind di toch nie normaal
5 uur geleden zei dijkrat:Dit vind ik ook belachelijk om daar voor te betalen.
Beste leden,
Met vriendelijke groet,
ultimate-force
inderdaad heb juis de pm ook gekregen
eerst zeggen dat ze een gratis site zijn worden en nu betalend
vind di toch nie normaal