wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Update voor Windows 10, mei 2019

VorigePage 2 of 3Volgende
1 uur geleden zei IsmailAntar:

Goedemorgen allemaal,

Weer even een korte update, mijn laptop gaf gisteren aan dat die beschikbaar was voor de 1903 update, duurde wel even (6 uur) 

Maar hij doet het nu weer hellemaal top ik ben benieuwd of die bij jullie ook al gered is 

Nou 6 uur is toch wel lang, dat jou laptop het nu weer helemaal top doet is goed en leuk voor jou. Dat wil dus zeggen dat hij nu wel degelijk de juiste update/upgrade beschikbaar had voor jou hardware, zelf werk ik niet meer zoveel met een laptop (mijn oude HP laptop is ook al bijna 9 jaar) en draait nog steeds fijn op de 1809 pro versie en die heeft de nieuwste versie nog niet aangeboden gekregen. Misschien wordt het wel even tijd om die te vervangen door een nieuwe, maar ja die werkt nog steeds naar behoren en was in die tijd toch een behoorlijke investering van om en bij de 3000€. Voornamelijk werk ik op vaste desktops waar de nieuwste versie van Windows ook nog niet is op aangeboden, dus dat is even afwachten.

Maar, fijn om te horen dat de upgrade naar de nieuwste versie bij jou goed is verlopen en dat alles goed werkt.

6 uur... pfff. Het staat mij niet bij dat de update zo lang bij mij duurde. Is dit de update waar je ook de zoekbalk krijgt naast de startknop?

4 uur geleden zei William:

6 uur... pfff. Het staat mij niet bij dat de update zo lang bij mij duurde. Is dit de update waar je ook de zoekbalk krijgt naast de startknop?

Ja die irritante ding dat is wel een nadeel😂

Update:

Gisteren de nieuwe versie 1903 aangeboden gekregen, wel met vertraging tegen W10 Home omdat ik met de Pro versie werk en die Windows Update ingesteld staat op Semi Annual Kanaal (wat betekend dat indien er voor mij een update is die geschikt is voor algemeen gebruik in organisaties) op de pc die als enige nog niet draait op Enterprise, alles ging goed bij het installeren en de hele dag werken. Tot, deze morgen ik opnieuw een blauw scherm of dood kreeg en dus hetzelfde voorhad als de startpost. Deze maal update de pc gewoon zonder te melden dat de nieuwe update/upgrade naar versie 1903 klaarstond. Iedereen heeft dit probleem misschien niet maar bij deze is het dus medegedeeld dat het nog steeds mogelijk is, Gemeld aan Microsoft maar nog steeds geen antwoord gekregen, verdere updates worden medegedeeld.

Update: 01/10/2019

Vanaf de datum van installatie van de nieuwe versie 1903 heb ik via de Windows Update 4 updates aangeboden gekregen en blijkbaar heeft dit mijn probleem opgelost, hopelijk blijft het zo.

Rare jongens toch bij Microsoft, één dag na installatie van nieuwe versie meteen 4 updates en het probleem is verholpen.

Op 1-9-2019 om 07:12 zei Trizomu:

Update: 01/10/2019

Vanaf de datum van installatie van de nieuwe versie 1903 heb ik via de Windows Update 4 updates aangeboden gekregen en blijkbaar heeft dit mijn probleem opgelost, hopelijk blijft het zo.

Rare jongens toch bij Microsoft, één dag na installatie van nieuwe versie meteen 4 updates en het probleem is verholpen.

ze zijn inderdaad best wel raar nu opeens weer een fout waardoor ik niet kan updaten 

Op 3-9-2019 om 12:03 zei Ismail Antar:

ze zijn inderdaad best wel raar nu opeens weer een fout waardoor ik niet kan updaten 

Krijgt u een foutcode en zo ja welke? Misschien dat er help voor is. Maar het is ook mogelijk op te lossen door de probleemhelper die u kan vinden op het blad van Windows Update, klik op problemen oplossen en kies daarna voor Windows update onder de sectie aan de slag.

7 minuten geleden zei Trizomu:

Krijgt u een foutcode en zo ja welke? Misschien dat er help voor is. Maar het is ook mogelijk op te lossen door de probleemhelper die u kan vinden op het blad van Windows Update, klik op problemen oplossen en kies daarna voor Windows update onder de sectie aan de slag.

ik krijg dit te zien 

heb het al geprobeerd met probleem oplossen maar daar mee werkt het blijkbaar niet

Schermopname (1).png

Hiervoor kan ik u verwijzen naar de volgende link 

6 minuten geleden zei Trizomu:

Hiervoor kan ik u verwijzen naar de volgende link 

heel erg bedankt ik laat het u weten wanneer het is gelukt

VorigePage 2 of 3Volgende