ultimate-force.biz
Citaat van Demo op 27 september 2019, 16:441 uur geleden zei mrkm50:Heb via browser geprobeerd maar lukt gewoon niet , blijft error 1020 tonen en dat voor een doneerder...
De eigenaar van de site heeft hoogstwaarschijnlijk een Cloudflare Firewall die jouw IP-adres blokkeert. Om welke reden jouw IP-adres is geblokkeerd kan alleen de Site Eigenaar je vertellen en is dat ook de enige die jouw blokkering kan opheffen. Ik heb even wat gezocht op internet en ben een stukje uitleg tegengekomen in het Engels;
While visiting a site protected by Cloudflare, error 1020 “Access denied (Error: 1020)” indicates you’ve violated a Firewall Rule. When this happens, you’ll see the error “Access Denied (Error: 1020)” and your request was blocked by the filter based Firewall rule on the site.
1 uur geleden zei mrkm50:Heb via browser geprobeerd maar lukt gewoon niet , blijft error 1020 tonen en dat voor een doneerder...
De eigenaar van de site heeft hoogstwaarschijnlijk een Cloudflare Firewall die jouw IP-adres blokkeert. Om welke reden jouw IP-adres is geblokkeerd kan alleen de Site Eigenaar je vertellen en is dat ook de enige die jouw blokkering kan opheffen. Ik heb even wat gezocht op internet en ben een stukje uitleg tegengekomen in het Engels;
While visiting a site protected by Cloudflare, error 1020 “Access denied (Error: 1020)” indicates you’ve violated a Firewall Rule. When this happens, you’ll see the error “Access Denied (Error: 1020)” and your request was blocked by the filter based Firewall rule on the site.
Citaat van Ronin op 27 september 2019, 20:17Je kunt wel degelijk op de site komen. Ben er net zelf op geweest. Waarom je een 1020 ziet; omdat je waarschijnlijk een VPN hebt aanstaan, of een TOR browser gebruikt.
Als je er na het uitschakelen nog niet op kunt komen, gooi Edge of wat je ook gebruikt, dicht. Start opnieuw zonder VPN op en voila.
Het hoe en waarom word overigens ook een paar posts hierboven uitgelegd. Wil je wat downloaden, en je hebt je VPN weer aanstaan ... zet het op een NL's adres.
Je kunt wel degelijk op de site komen. Ben er net zelf op geweest. Waarom je een 1020 ziet; omdat je waarschijnlijk een VPN hebt aanstaan, of een TOR browser gebruikt.
Als je er na het uitschakelen nog niet op kunt komen, gooi Edge of wat je ook gebruikt, dicht. Start opnieuw zonder VPN op en voila.
Het hoe en waarom word overigens ook een paar posts hierboven uitgelegd. Wil je wat downloaden, en je hebt je VPN weer aanstaan ... zet het op een NL's adres.
Citaat van dikkiedik op 10 oktober 2022, 16:44heb op 2 verschillende computers (windows/Mac) geprobeerd en gebruik geen van maar blijft melding geven dat server niet bereikbaar is
Zojuist zei dikkiedik:heb op 2 verschillende computers (windows/Mac) geprobeerd en gebruik geen van maar blijft melding geven dat server niet bereikbaar is
geen vpn bedoel ik natuurlijk
heb op 2 verschillende computers (windows/Mac) geprobeerd en gebruik geen van maar blijft melding geven dat server niet bereikbaar is
Zojuist zei dikkiedik:heb op 2 verschillende computers (windows/Mac) geprobeerd en gebruik geen van maar blijft melding geven dat server niet bereikbaar is
geen vpn bedoel ik natuurlijk