tvaddons.ag offline - Kodi kan niet meer updaten
Citaat van Duken op 29 december 2017, 20:00Volgens mij kan je deze handleiding wel volgen @anjamarij
Volgens mij kan je deze handleiding wel volgen @anjamarij
Citaat van anjamarij op 17 februari 2018, 14:41Hoi,het is me gelukt om covenant en kodi op de cinemaboxx van mijn schoonzoon te zetten hier bij mij thuis,maar als ik het bij hem weer aansluit kan ik geen verbinding maken met wifi.Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Hoi,het is me gelukt om covenant en kodi op de cinemaboxx van mijn schoonzoon te zetten hier bij mij thuis,maar als ik het bij hem weer aansluit kan ik geen verbinding maken met wifi.Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Citaat van Duken op 18 februari 2018, 07:22Kan je wel je wifi vinden en instellingen? Hoe heb je hem geïnstalleerd bij je schoonzoon. Met een kabel of ook wifi?
Kan je wel je wifi vinden en instellingen? Hoe heb je hem geïnstalleerd bij je schoonzoon. Met een kabel of ook wifi?
Citaat van anjamarij op 21 februari 2018, 19:07Alleen dat er geen wifi verbinding is,ook na handmatige invoering lukt het niet bij hem thuis maar hier bij mij thuis pakt die meteen connectie met wifi.
Alleen dat er geen wifi verbinding is,ook na handmatige invoering lukt het niet bij hem thuis maar hier bij mij thuis pakt die meteen connectie met wifi.
Citaat van William op 21 februari 2018, 19:24Je ziet dus geen wifi met je cinemaboxx je schoonzoon. Maar als je de cinemaboxx thuis neerzet zie je wel wifi verbindingen? De lijst met wifi connecties is dus bij je schoonzoon leeg.
Zie je wel meedere wifi connecties op je telefoon bij je schoonzoon?
Je ziet dus geen wifi met je cinemaboxx je schoonzoon. Maar als je de cinemaboxx thuis neerzet zie je wel wifi verbindingen? De lijst met wifi connecties is dus bij je schoonzoon leeg.
Zie je wel meedere wifi connecties op je telefoon bij je schoonzoon?
Citaat van anjamarij op 21 februari 2018, 21:06Ja,alles doet het,telefoon pc etc,netwerk kpn maar op cinemaboxx komt helemaal niks als ik wifi probeer ook geeen andere netwerken
Ja,alles doet het,telefoon pc etc,netwerk kpn maar op cinemaboxx komt helemaal niks als ik wifi probeer ook geeen andere netwerken