torrentheaven login
Citaat van Username2024 op 8 september 2024, 18:07Hoi,
kan iemand mij helpen aan het emailadres van torrentheaven?
ben mijn login kwijt en weet mijn aanmaak email niet meer dus geen reset mogelijk.
Opnieuw account maken lukt niet omdat hij geen dubbele ip login toelaat![]()
iemand die kan helpen?
Bedankt voor het lezen
Hoi,
kan iemand mij helpen aan het emailadres van torrentheaven?
ben mijn login kwijt en weet mijn aanmaak email niet meer dus geen reset mogelijk.
Opnieuw account maken lukt niet omdat hij geen dubbele ip login toelaat
iemand die kan helpen?
Bedankt voor het lezen
Citaat van Eater op 8 september 2024, 18:21Iemand heeft net op Torrentheaven gekeken en er stond geen info of een support email adres.
Dus sorry
Iemand heeft net op Torrentheaven gekeken en er stond geen info of een support email adres.
Dus sorry
Citaat van Username2024 op 8 september 2024, 18:39dá's juist het probleem - iemand die wel op die site kan zal er waarschijnlijk wel info over kunnen lezen..
dá's juist het probleem - iemand die wel op die site kan zal er waarschijnlijk wel info over kunnen lezen..
Citaat van Ik ben weg hier op 8 september 2024, 18:58Ik heb je een pm gestuurd
Ik heb je een pm gestuurd
Citaat van dommel op 28 oktober 2024, 07:40Ik ben daar ook lid en sinds gisteren krijg ik dit "No hacking please!11"
Het is inderdaad dat je niemand kan bereiken als je niet ingelogd bent.
Wie heeft er een oplossing?
groet Anton
Ik ben daar ook lid en sinds gisteren krijg ik dit "No hacking please!11"
Het is inderdaad dat je niemand kan bereiken als je niet ingelogd bent.
Wie heeft er een oplossing?
groet Anton
Citaat van 2meter op 9 februari 2025, 22:05lange tijd niet meer op Duken geweest.
Is hier nog leven ??
Vraag ?
Wou inloggen op TorrentHeaven maar krijg volgende foutmelding : #ERROR602244
Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact
Iemand enig idee ??
Mvg,
lange tijd niet meer op Duken geweest.
Is hier nog leven ??
Vraag ?
Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact
Iemand enig idee ??
Mvg,
Citaat van Ik ben weg hier op 9 februari 2025, 22:14Ze hebben momenteel een storing, komen zo snel mogelijk weer terug.
Ze hebben momenteel een storing, komen zo snel mogelijk weer terug.
Citaat van Eater op 10 februari 2025, 07:529 uur geleden zei 2meter:lange tijd niet meer op Duken geweest.
Is hier nog leven ??
Vraag ?
Iemand enig idee ??
Mvg,
Er is meer dan leven het is weer compleet uit den as herrezen.
Als je bij bvb nieuws kijkt zie je het.
9 uur geleden zei 2meter:lange tijd niet meer op Duken geweest.
Is hier nog leven ??
Vraag ?
Iemand enig idee ??
Mvg,
Er is meer dan leven het is weer compleet uit den as herrezen.
Als je bij bvb nieuws kijkt zie je het.
Citaat van KaasHub op 10 februari 2025, 13:25Goedemiddag
Torrentheaven geeft al even een foutmelding. Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244.
Op de recover pagina komt geen reactie en geen link op https://www.torrentheaven.org/login.php?returnto=%2F werkt. Heeft iemand nog iets van info?
Groetjes, Kaasje/Kaashub
Goedemiddag
Torrentheaven geeft al even een foutmelding. Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244.
Op de recover pagina komt geen reactie en geen link op https://www.torrentheaven.org/login.php?returnto=%2F werkt. Heeft iemand nog iets van info?
Groetjes, Kaasje/Kaashub