Torrent voor Farming simulator 17
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2017, 20:48Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Maar er zijn vele providers met een gratis trial.
Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Citaat van Duken op 16 augustus 2017, 20:51Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Citaat van William op 16 augustus 2017, 20:55Just now, Meh Meh said:Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Maar er zijn vele providers met een gratis trial.Ach, de lui achter de meeste diensten ken ik niet, wellicht zijn het de grootste klootzakken, zelfde met die VPN provider Cryptostorm, daarvan wordt gezegd dat de eigenaar een pedofiel is, dat je daarom er geen gebruik van moet maken, alleen als ik kijk naar de mogelijkheden die hun VPN aanbied en hoe ze het gebouwd hebben, dat is wel echt oke.
Alleen als je zo gaat nadenken kan je bijna nergens meer wat kopen of diensten afnemen, of je moet echt eerst een heel onderzoek gaan doen naar wie waar werkt en wat hun gedrag is en hoe ze naar de wereld kijken etc etc etc.
Wellicht is de eigenaar van jouw provider wel een klootzak omdat hij een pedofiel en een dierenbeul tegelijk is die ook nog eens racistische trekjes heeft, tsjah, hoe kom je erachter en hoe weet je dat het bij de volgende provider niet zo is?
Just now, Meh Meh said:Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Ach, de lui achter de meeste diensten ken ik niet, wellicht zijn het de grootste klootzakken, zelfde met die VPN provider Cryptostorm, daarvan wordt gezegd dat de eigenaar een pedofiel is, dat je daarom er geen gebruik van moet maken, alleen als ik kijk naar de mogelijkheden die hun VPN aanbied en hoe ze het gebouwd hebben, dat is wel echt oke.
Alleen als je zo gaat nadenken kan je bijna nergens meer wat kopen of diensten afnemen, of je moet echt eerst een heel onderzoek gaan doen naar wie waar werkt en wat hun gedrag is en hoe ze naar de wereld kijken etc etc etc.
Wellicht is de eigenaar van jouw provider wel een klootzak omdat hij een pedofiel en een dierenbeul tegelijk is die ook nog eens racistische trekjes heeft, tsjah, hoe kom je erachter en hoe weet je dat het bij de volgende provider niet zo is?
Citaat van William op 16 augustus 2017, 20:553 minutes ago, Duken said:Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Daar heb je het al
3 minutes ago, Duken said:Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Daar heb je het al
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2017, 20:56Zou heel goed kunnen! Wie weet lappen ze zelfs uploaders erbij, weet het niet. Maar ik vind de nieuwsserver echt goed. Vele geprobeerd.
Zou heel goed kunnen! Wie weet lappen ze zelfs uploaders erbij, weet het niet. Maar ik vind de nieuwsserver echt goed. Vele geprobeerd.
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2017, 21:0213 minuten geleden zei Duken:Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Ergens is het wel vreemd. Kliko raadt Eweka aan. Als je dan naar de website van Spotnet kijkt, zie je dat ze de hele wabsite hebben volgepropt met affiliate links voor Eweka (en IPvanish een VPN provider, die net zoals Eweka ook van highwinds is) Ik vind het allebei niets maar de kwaliteit van de snelnl nieuwsserver is naar mijn beleving gewoon goed.
13 minuten geleden zei Duken:Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst.
Ergens is het wel vreemd. Kliko raadt Eweka aan. Als je dan naar de website van Spotnet kijkt, zie je dat ze de hele wabsite hebben volgepropt met affiliate links voor Eweka (en IPvanish een VPN provider, die net zoals Eweka ook van highwinds is) Ik vind het allebei niets maar de kwaliteit van de snelnl nieuwsserver is naar mijn beleving gewoon goed.
Citaat van Duken op 16 augustus 2017, 21:1012 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:Daar heb je het al
Lol.... Ik hou op
snelnl in bed liggen. Hahaha
Overigens, ik heb heel vroegah nog eerste contact gehad met de Spotnet maker voor de eerste downloads vanuit duken.nl en een handleiding. Later is spot-net gekomen, die hebben de tool een soort van officiële (goede) website kunnen geven . Maar ze zijn niet de maker.
12 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:Daar heb je het al
Lol.... Ik hou op snelnl in bed liggen. Hahaha
Overigens, ik heb heel vroegah nog eerste contact gehad met de Spotnet maker voor de eerste downloads vanuit duken.nl en een handleiding. Later is spot-net gekomen, die hebben de tool een soort van officiële (goede) website kunnen geven . Maar ze zijn niet de maker.
Citaat van maliti80 op 17 augustus 2017, 11:36Nog 1 vraagje.... heb ergens downloads gezien waar je voor moet betalen.... kan ik er dan vanuit gaan dat dit goedwerkende virusschrijver downloads zijn ?
En als ik hem tweedehands weet te vinden is hij dan ook nog gewoon te spelen? Volgens de winkel kon dat niet maar heb er dus veel te weinig verstand van ?
Nog 1 vraagje.... heb ergens downloads gezien waar je voor moet betalen.... kan ik er dan vanuit gaan dat dit goedwerkende virusschrijver downloads zijn ?
En als ik hem tweedehands weet te vinden is hij dan ook nog gewoon te spelen? Volgens de winkel kon dat niet maar heb er dus veel te weinig verstand van ?
Citaat van Meh Meh op 17 augustus 2017, 18:17Eh, als je de game download via een torrent of usenet website, kan er altijd een virus inzitten. Het is nooit zeker dat dat niet zo is tenzij je de download zeer, zeer, bijna onmogelijk goed controleert.
Als je het koopt weet je zeker dat het goed is, ook als het een echte tweedehands DVD is van de game.
Eh, als je de game download via een torrent of usenet website, kan er altijd een virus inzitten. Het is nooit zeker dat dat niet zo is tenzij je de download zeer, zeer, bijna onmogelijk goed controleert.
Als je het koopt weet je zeker dat het goed is, ook als het een echte tweedehands DVD is van de game.