Torrent voor Farming simulator 17
Citaat van maliti80 op 15 augustus 2017, 10:49Wie kan me helpen aan een juiste torrent voor Farming simulator 17?
heb er eentje gedownload gehad met virus. Kreeg erna van iemand een tip om het op dit forum te proberen.
Ben er een leek in. En talent om dingen te downloaden met virussen ?
Wie wil me helpen mijn negen jarig zoontje gelukkig te maken? ☺️
Wie kan me helpen aan een juiste torrent voor Farming simulator 17?
heb er eentje gedownload gehad met virus. Kreeg erna van iemand een tip om het op dit forum te proberen.
Ben er een leek in. En talent om dingen te downloaden met virussen ?
Wie wil me helpen mijn negen jarig zoontje gelukkig te maken? ☺️
Citaat van reneetje1969 op 15 augustus 2017, 21:25Kingsplace.rocks is een usenet forum, geen torrent forum. Overigens worden er hier op dit forum geen download links uitgewisseld. Maar kijk een bij dit overzicht. Daar staan genoeg Nederlandse torrentsites. Grote kans dat het spel op een van deze sites staat. Let wel, om zo'n spel werkend te krijgen is gebruik van een crack of patch een vereiste. En deze crack en patches worden door je virusscanner vaak aangezien als virus of trojan. Een zogenoemde 'fals positive'.
Kingsplace.rocks is een usenet forum, geen torrent forum. Overigens worden er hier op dit forum geen download links uitgewisseld. Maar kijk een bij dit overzicht. Daar staan genoeg Nederlandse torrentsites. Grote kans dat het spel op een van deze sites staat. Let wel, om zo'n spel werkend te krijgen is gebruik van een crack of patch een vereiste. En deze crack en patches worden door je virusscanner vaak aangezien als virus of trojan. Een zogenoemde 'fals positive'.
Citaat van maliti80 op 16 augustus 2017, 07:11Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?
Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?
Citaat van William op 16 augustus 2017, 09:151 hour ago, maliti80 said:Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?
Wij kunnen je ook niet garanderen welke versie van deze game waar te downloaden is zonder virus, je zou daar toch echt zelf op moeten letten.
Je kan natuurlijk wel zelf zorgen dat je zo min mogelijk last van virussen hebt door een goede anti-virus te installeren, en, NOOIT op een Administrator account ingelogd te zitten wanneer je games download/installeerd en ten alle tijden de games die je download eerst te scannen met een virus scanner voordat je ze installeert.
Je kan bijvoorbeeld bij Portableapps.com gratis een paar virus scanner downloaden die je niet hoef te installeren op je pc, je kan deze dan gebruiken om nadat je je normale virus scanner hebt gebruikt om de game te scannen voordat je hem installeerd, deze nogmaals te scannen met de gratis virus scanners van portableapps.com zodat je in ieder geval met meerdere virus scanners het bestand gecheckt hebt. Meer dan dat kunnen wij zelf ook niet.
We kunnen dus in ieder geval geen links geven naar "goede torrents" oid.
Ik weet dat we hier allemaal graag downloaden, maar, wil je er zeker van zijn dat je zonder virus deze game kan spelen zo lang als je wilt kan je hem ook aanschaffen natuurlijk, ik heb gezien dat die game op internet 15-20 euro is. Als je hem echt graag speelt en je weet echt niet waar je hem kan krijgen is dat natuurlijk altijd ook een optie.
http://www.allkeyshop.com/blog/buy-farming-simulator-17-cd-key-compare-prices/
https://www.kinguin.net/category/30697/farming-simulator-17-digital-download-cd-key/
Dit zijn de eerste links die ik tegen kwam toen ik hem opzocht.
1 hour ago, maliti80 said:Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?
Wij kunnen je ook niet garanderen welke versie van deze game waar te downloaden is zonder virus, je zou daar toch echt zelf op moeten letten.
Je kan natuurlijk wel zelf zorgen dat je zo min mogelijk last van virussen hebt door een goede anti-virus te installeren, en, NOOIT op een Administrator account ingelogd te zitten wanneer je games download/installeerd en ten alle tijden de games die je download eerst te scannen met een virus scanner voordat je ze installeert.
Je kan bijvoorbeeld bij Portableapps.com gratis een paar virus scanner downloaden die je niet hoef te installeren op je pc, je kan deze dan gebruiken om nadat je je normale virus scanner hebt gebruikt om de game te scannen voordat je hem installeerd, deze nogmaals te scannen met de gratis virus scanners van portableapps.com zodat je in ieder geval met meerdere virus scanners het bestand gecheckt hebt. Meer dan dat kunnen wij zelf ook niet.
We kunnen dus in ieder geval geen links geven naar "goede torrents" oid.
Ik weet dat we hier allemaal graag downloaden, maar, wil je er zeker van zijn dat je zonder virus deze game kan spelen zo lang als je wilt kan je hem ook aanschaffen natuurlijk, ik heb gezien dat die game op internet 15-20 euro is. Als je hem echt graag speelt en je weet echt niet waar je hem kan krijgen is dat natuurlijk altijd ook een optie.
http://www.allkeyshop.com/blog/buy-farming-simulator-17-cd-key-compare-prices/
https://www.kinguin.net/category/30697/farming-simulator-17-digital-download-cd-key/
Dit zijn de eerste links die ik tegen kwam toen ik hem opzocht.
Citaat van Duken op 16 augustus 2017, 12:58Top post, precies wat kliko zegt. Sommige games kan je voor een zacht prijsje kopen. Deze game ook. Nou is het nog de vraag hoeveel je zoontje speelt. Voor een paar uur is het zonde maar volgens mij gaat er in zo een farm game heel veel tijd zitten.
De cracks worden trouwens ook steeds lastiger en vervelender. Het kan wel nog steeds.
Heb je nog vragen? Je weet ons te vinden.
Top post, precies wat kliko zegt. Sommige games kan je voor een zacht prijsje kopen. Deze game ook. Nou is het nog de vraag hoeveel je zoontje speelt. Voor een paar uur is het zonde maar volgens mij gaat er in zo een farm game heel veel tijd zitten.
De cracks worden trouwens ook steeds lastiger en vervelender. Het kan wel nog steeds.
Heb je nog vragen? Je weet ons te vinden.
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2017, 13:19Mee eens, waarom downloaden als het zo goedkoop is en je het een leuk spel vindt? Kopen, steun de ontwikkelaars, wie weet maken ze dan nog vele delen.
Mee eens, waarom downloaden als het zo goedkoop is en je het een leuk spel vindt? Kopen, steun de ontwikkelaars, wie weet maken ze dan nog vele delen.
Citaat van maliti80 op 16 augustus 2017, 20:14Kopen is ook veel makkelijker voor mij haha
echter heb ik het niet zo breed in de portomonnee en ik weet inderdaad niet hoeveel hij het uiteindelijk gaat spelen.
Ga me er eens over bedenken. Bedankt voor al jullie tips ☺️
Kopen is ook veel makkelijker voor mij haha
echter heb ik het niet zo breed in de portomonnee en ik weet inderdaad niet hoeveel hij het uiteindelijk gaat spelen.
Ga me er eens over bedenken. Bedankt voor al jullie tips ☺️
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2017, 20:44Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Daar plaatsen mensen reacties, als er maleware bijzit, vermelden ze dat waarschijnlijk in de reacties.
Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Daar plaatsen mensen reacties, als er maleware bijzit, vermelden ze dat waarschijnlijk in de reacties.
Citaat van William op 16 augustus 2017, 20:45Just now, Meh Meh said:Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Daar plaatsen mensen reacties, als er maleware bijzit, vermelden ze dat waarschijnlijk in de reacties.Da's idd ook een mogelijkheid, eweka geeft oa. gratis trials
Just now, Meh Meh said:Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Da's idd ook een mogelijkheid, eweka geeft oa. gratis trials