tigersplace.net offline?
Citaat van sweetlife op 10 december 2020, 14:57wou me een paar weken geleden nuttig maken om ook op deze site te posten,alleen ben ik al wat ouder en had ik wat hulp nodig.bieden ze wel aan maar op zoon manier dat ik er nog niks van snapte.na twee pogingen werden ze al kwaad en kreeg ik mail dat ze met mij stopte was inderdaad niet erg vriendelijk...
wou me een paar weken geleden nuttig maken om ook op deze site te posten,alleen ben ik al wat ouder en had ik wat hulp nodig.bieden ze wel aan maar op zoon manier dat ik er nog niks van snapte.na twee pogingen werden ze al kwaad en kreeg ik mail dat ze met mij stopte was inderdaad niet erg vriendelijk...
Citaat van Jaccus op 10 december 2020, 15:36Dat ik weet is Tigersplace de 5de versie (voor korte tijd). Plus nog wat andere personeelsstrubbelingen.
Zonde want de content was best goed.
Van mij mogen ze weer terugkeren maar dan voor langere tijd.
Dat ik weet is Tigersplace de 5de versie (voor korte tijd). Plus nog wat andere personeelsstrubbelingen.
Zonde want de content was best goed.
Van mij mogen ze weer terugkeren maar dan voor langere tijd.
Citaat van Banjer-2020 op 10 december 2020, 17:25Nee dank je, ik weet leukere en betere forums zonder gezeik en zonder moeilijkheden. Dat koninkrijk mogen ze voorgoed sluiten.
Ik zie ze liever niet meer terug hoe dan ook. Weg is weg - Opzouten met het opgeblazen zootje 😈
Nee dank je, ik weet leukere en betere forums zonder gezeik en zonder moeilijkheden. Dat koninkrijk mogen ze voorgoed sluiten.
Ik zie ze liever niet meer terug hoe dan ook. Weg is weg - Opzouten met het opgeblazen zootje 😈
Citaat van witkop op 10 december 2020, 21:20Nooit problemen gehad op tigersplace,jammer dat ze uit de lucht zijn,wat is THT???
Die ken ik geloof ik niet
Nooit problemen gehad op tigersplace,jammer dat ze uit de lucht zijn,wat is THT???
Citaat van Jaccus op 10 december 2020, 21:281 hour ago, Eagle said:Helemaal met je eens waardeloos en onbetrouwbaar, het usenet is niet meer wat het geweest is er is niet een fatsoenlijke site meer.
Niet helemaal met je eens.
Ik ken er nog wel eentje die wat mij betreft uiterst betrouwbaar is, een goed aanbod heeft enpraktisch nooit "down" gaat. Software daar vind ik een klasse apart.
1 hour ago, Eagle said:Helemaal met je eens waardeloos en onbetrouwbaar, het usenet is niet meer wat het geweest is er is niet een fatsoenlijke site meer.
Niet helemaal met je eens.
Ik ken er nog wel eentje die wat mij betreft uiterst betrouwbaar is, een goed aanbod heeft enpraktisch nooit "down" gaat. Software daar vind ik een klasse apart.
Citaat van zomersla op 11 december 2020, 09:0411 uur geleden zei witkop:Nooit problemen gehad op tigersplace,jammer dat ze uit de lucht zijn,wat is THT???
THT is iemand die heel veel Mac post, jammer dat hij nu vol zit.
11 uur geleden zei witkop:Nooit problemen gehad op tigersplace,jammer dat ze uit de lucht zijn,wat is THT???
THT is iemand die heel veel Mac post, jammer dat hij nu vol zit.
Citaat van Crunch op 11 december 2020, 09:491 minuut geleden zei Gandalf:Ik vind het erg jammer dat ze weg zijn.
Je bent niet alleen.
1 minuut geleden zei Gandalf:Ik vind het erg jammer dat ze weg zijn.
Je bent niet alleen.