THT & Gandalf Mac weer terug op tigersplace.net
Citaat van zomersla op 21 augustus 2020, 14:0714 minuten geleden zei Misterkilobyte:nou zit nu al 2 dagen te wachten maar nog geen toegang tot de site, is ie nu wel online
rustig afwachten, komt goed
14 minuten geleden zei Misterkilobyte:nou zit nu al 2 dagen te wachten maar nog geen toegang tot de site, is ie nu wel online
rustig afwachten, komt goed
Citaat van Demo op 21 augustus 2020, 14:43Belangrijk!!!!! Registreren op tigersplace ZONDER vpn. Anders word je niet geacepteerd!!!!
Belangrijk!!!!! Registreren op tigersplace ZONDER vpn. Anders word je niet geacepteerd!!!!
Citaat van Misterkilobyte op 21 augustus 2020, 14:51Oke dan zal ik het even overnieuw doen stond er niet toen ik me aanmelde de 1 wil het wel de ander niet
Gedaan zonder vpn nu even afwachten
ben nu binnen bedankt hoor is nu goed
Oke dan zal ik het even overnieuw doen stond er niet toen ik me aanmelde de 1 wil het wel de ander niet
Gedaan zonder vpn nu even afwachten
ben nu binnen bedankt hoor is nu goed
Citaat van Misterkilobyte op 22 augustus 2020, 14:22Nou Lobke, kan je uit de brand halen ik was direct 1 van de eersten en toen stond het er nog niet hoor, zit al jaren op usenet en let er altijd op als een nieuwe site online komt, later stond het er wel bij
Nou Lobke, kan je uit de brand halen ik was direct 1 van de eersten en toen stond het er nog niet hoor, zit al jaren op usenet en let er altijd op als een nieuwe site online komt, later stond het er wel bij
Citaat van Duken op 23 augustus 2020, 09:021 uur geleden zei lobke:en ik zeg stond er wel meteen, ik kan het weten jij niet !
Volgens mij stond het er inderdaad ook niet. Toen @bruchlee de link deelde. Maar goed, laten we daar toch geen gedoe over krijgen
1 uur geleden zei lobke:en ik zeg stond er wel meteen, ik kan het weten jij niet !
Volgens mij stond het er inderdaad ook niet. Toen @bruchlee de link deelde. Maar goed, laten we daar toch geen gedoe over krijgen
Citaat van Misterkilobyte op 23 augustus 2020, 09:1713 minuten geleden zei Duken:Volgens mij stond het er inderdaad ook niet. Toen @bruchlee de link deelde. Maar goed, laten we daar toch geen gedoe over krijgen
![]()
nee hoor hou me wijzelijk stil, we moeten er van genieten dat er weer een site bij is
13 minuten geleden zei Duken:Volgens mij stond het er inderdaad ook niet. Toen @bruchlee de link deelde. Maar goed, laten we daar toch geen gedoe over krijgen
![]()
nee hoor hou me wijzelijk stil, we moeten er van genieten dat er weer een site bij is
Citaat van Duken op 23 augustus 2020, 12:2420 minuten geleden zei lobke:nou ik heb het zelf geplaatst toen was de site nog niet open 🙂 dus lijkt me sterk ....
Misschien een foutje met een thema of iets dergelijks? Of we zagen het verkeerd dat kan natuurlijk ook. Des al niet te min. Precies wat @Misterkilobyte zegt, bij dat er een site bij is.
20 minuten geleden zei lobke:nou ik heb het zelf geplaatst toen was de site nog niet open 🙂 dus lijkt me sterk ....
Misschien een foutje met een thema of iets dergelijks? Of we zagen het verkeerd dat kan natuurlijk ook. Des al niet te min. Precies wat @Misterkilobyte zegt, bij dat er een site bij is.