THT & Gandalf Mac weer terug op tigersplace.net
Citaat van zomersla op 19 augustus 2020, 09:02Dit stond op deze site en erg belangrijk voor Apple gebruikers:
het zal geen Forum zijn daar hebben wij geen zin meer in
update de server zetten wij nu vol met Mac Software THT& De Gandalf Mac
wat heb je nodig Downloads Unison 2 voor mac
vul die goed in anders werkt die niet goed
vul de server nzn.fr.mac in daar zitten wij
staart nog niet veel op maar dat komt wel goed
en laat een mail achter op de server als bedankt !!
Gr THT & De Gandalf Mac
Deze manier had ik jaren eerder moeten hebben, top.
Dit stond op deze site en erg belangrijk voor Apple gebruikers:
het zal geen Forum zijn daar hebben wij geen zin meer in
update de server zetten wij nu vol met Mac Software THT& De Gandalf Mac
wat heb je nodig Downloads Unison 2 voor mac
vul die goed in anders werkt die niet goed
vul de server nzn.fr.mac in daar zitten wij
staart nog niet veel op maar dat komt wel goed
en laat een mail achter op de server als bedankt !!
Gr THT & De Gandalf Mac
Deze manier had ik jaren eerder moeten hebben, top.
Citaat van Misterkilobyte op 19 augustus 2020, 11:47ja en wat kunnen wij er mee als windows gebruikers bv welke software snap het even niet
ja en wat kunnen wij er mee als windows gebruikers bv welke software snap het even niet
Citaat van zomersla op 19 augustus 2020, 11:533 minuten geleden zei Misterkilobyte:ja en wat kunnen wij er mee als windows gebruikers bv welke software snap het even niet
iemand zoeken die dit ook op zich neemt voor windows. ik heb alleen een voorzetje gegeven voor mac gebruikers die nu niets meer recent kunnen binnen halen.
3 minuten geleden zei Misterkilobyte:ja en wat kunnen wij er mee als windows gebruikers bv welke software snap het even niet
iemand zoeken die dit ook op zich neemt voor windows. ik heb alleen een voorzetje gegeven voor mac gebruikers die nu niets meer recent kunnen binnen halen.
Citaat van zomersla op 19 augustus 2020, 12:1124 minuten geleden zei bruchlee:iemand zoeken die dit ook op zich neemt voor windows. ik heb alleen een voorzetje gegeven voor mac gebruikers die nu niets meer recent kunnen binnen halen.
nogelijk hier wat voor windows gebruikers: https://tigersplace.net/?_fromLogout=1&_fromLogin=1
24 minuten geleden zei bruchlee:iemand zoeken die dit ook op zich neemt voor windows. ik heb alleen een voorzetje gegeven voor mac gebruikers die nu niets meer recent kunnen binnen halen.
nogelijk hier wat voor windows gebruikers: https://tigersplace.net/?_fromLogout=1&_fromLogin=1
Citaat van Misterkilobyte op 19 augustus 2020, 19:37Ja heb me ook aangemeld, vanmorgen al maar geen toegang nog vreemd
Ja heb me ook aangemeld, vanmorgen al maar geen toegang nog vreemd
Citaat van Demo op 19 augustus 2020, 19:48Hoihoi allemaal, ik ben mod op tigersplace, site is nog erg druk bezig om op te starten. Goedkeuring kan ffies duren. Vorige site werd gesloopt door een interne medewerker.
Hoihoi allemaal, ik ben mod op tigersplace, site is nog erg druk bezig om op te starten. Goedkeuring kan ffies duren. Vorige site werd gesloopt door een interne medewerker.
Citaat van Misterkilobyte op 19 augustus 2020, 19:52Oke bedankt voor de info DownUndeR
Oke bedankt voor de info DownUndeR
Citaat van donna23 op 20 augustus 2020, 14:4518 uur geleden zei DownUndeR:Hoihoi allemaal, ik ben mod op tigersplace, site is nog erg druk bezig om op te starten. Goedkeuring kan ffies duren. Vorige site werd gesloopt door een interne medewerker.
succes ben benieuwd top
18 uur geleden zei DownUndeR:Hoihoi allemaal, ik ben mod op tigersplace, site is nog erg druk bezig om op te starten. Goedkeuring kan ffies duren. Vorige site werd gesloopt door een interne medewerker.
succes ben benieuwd top
Citaat van Misterkilobyte op 21 augustus 2020, 13:52nou zit nu al 2 dagen te wachten maar nog geen toegang tot de site, is ie nu wel online
nou zit nu al 2 dagen te wachten maar nog geen toegang tot de site, is ie nu wel online