the-newgeneration.net invite of uitnodiging gevraagd
Citaat van Strontvlieg op 5 mei 2020, 22:30Goedenavond,
Ook ik houd me aanbevolen voor een invite voor TNG.
Was er lid maar trof op een dag ook de melding dat mijn account niet meer bestond
Goedenavond,
Ook ik houd me aanbevolen voor een invite voor TNG.
Was er lid maar trof op een dag ook de melding dat mijn account niet meer bestond
Citaat van Vleermuisman op 1 juni 2020, 18:29Graag zou ik ook een invite willen voor TNG.
Zou iemand me hieraan kunnen helpen? 😊
Graag zou ik ook een invite willen voor TNG.
Zou iemand me hieraan kunnen helpen? 😊
Citaat van dafreakr op 5 juni 2020, 17:09Enige tijd terug tijdens mijn vakantie niet kunnen inloggen, nu ook mijn account kwijt.. mocht iemand nog een invite hebben, graag!
Enige tijd terug tijdens mijn vakantie niet kunnen inloggen, nu ook mijn account kwijt.. mocht iemand nog een invite hebben, graag!
Citaat van Demo op 28 juni 2020, 12:20Zou elk lid van Duken.nl die via een invite lid is geworden van The New Generation in dit toppic eens een berichtje willen plaatsen zodat we allemaal een idee krijgen of dit niet totaal nutteloos is om hier die verzoekjes te plaatsen. Ik wil me niet direct negatief opstellen maar ik vermoed dat het alleen maar verspilde moeite is als je beseft dat alleen een Donateur een invite kan doen.
Zou elk lid van Duken.nl die via een invite lid is geworden van The New Generation in dit toppic eens een berichtje willen plaatsen zodat we allemaal een idee krijgen of dit niet totaal nutteloos is om hier die verzoekjes te plaatsen. Ik wil me niet direct negatief opstellen maar ik vermoed dat het alleen maar verspilde moeite is als je beseft dat alleen een Donateur een invite kan doen.
Citaat van witkop op 29 juni 2020, 12:47Kan iemand mij ook aan een invitatie helpen voor the new generation?ben daar lid geweest,maar ziek geweest,en kan er nu ook niet meer inloggen jammer genoeg
Kan iemand mij ook aan een invitatie helpen voor the new generation?ben daar lid geweest,maar ziek geweest,en kan er nu ook niet meer inloggen jammer genoeg
Citaat van donna23 op 21 augustus 2020, 11:59Op 4-3-2020 om 20:42 zei fafke:Hey Winters,
Ik denk dat The NewGeneration een 1 maand aanmeldpolicie hanteren. Dat wil zeggen als je een maand niet actief op het forum bent geweest ze uw account verwijderen.
Ik zal eens horen of ze iets voor jou kunnen doen.
heel graag want ik ben nieuw
gr donna23
Op 4-3-2020 om 20:42 zei fafke:Hey Winters,
Ik denk dat The NewGeneration een 1 maand aanmeldpolicie hanteren. Dat wil zeggen als je een maand niet actief op het forum bent geweest ze uw account verwijderen.
Ik zal eens horen of ze iets voor jou kunnen doen.
heel graag want ik ben nieuw
gr donna23
Citaat van donna23 op 23 augustus 2020, 18:39Op 29-6-2020 om 15:47 zei visbak:Zou heel graag een invite hebben als iemand kan helpen
Alvast bedankt
heb ook graag interesse
Op 29-6-2020 om 15:47 zei visbak:Zou heel graag een invite hebben als iemand kan helpen
Alvast bedankt
heb ook graag interesse