do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

The-NewGeneration gaat weer open

VorigePage 2 of 2

Helaas tevergeefs maar na een jaar van proberen en wachten ga ik ook hier de vraag maar stellen;

Hoe kan ik (opnieuw) toetreden tot de community van the newgeneration.net? Ik was ooit lid maar blijkbaar is mijn lidmaatschap verlopen. Telkens maar weer gewacht en gewacht maar helaas, een gebed zonder einde. Zo schiet het dus niet op...... Inmiddels werken ze dus wel op basis van invites:

En dan voel je hem al aankomen, ik zou niet weten waar en hoe en wie mij een invite zou willen sturen. Wellicht voelt hier iemand zich geroepen en wilt mij een invite sturen? Zie dit dan ook als laatste strohalm en dat mijn lange wachten van meer dan 1,5 jaar nu hopelijk toch eens beloond mag worden 🙏

33 minuten geleden zei Mistervis007:

Helaas tevergeefs maar na een jaar van proberen en wachten ga ik ook hier de vraag maar stellen;

Hoe kan ik (opnieuw) toetreden tot de community van the newgeneration.net? Ik was ooit lid maar blijkbaar is mijn lidmaatschap verlopen. Telkens maar weer gewacht en gewacht maar helaas, een gebed zonder einde. Zo schiet het dus niet op...... Inmiddels werken ze dus wel op basis van invites:

En dan voel je hem al aankomen, ik zou niet weten waar en hoe en wie mij een invite zou willen sturen. Wellicht voelt hier iemand zich geroepen en wilt mij een invite sturen? Zie dit dan ook als laatste strohalm en dat mijn lange wachten van meer dan 1,5 jaar nu hopelijk toch eens beloond mag worden 🙏

Ik denk dat ik mijn antwoord al gevonden heb in een ander topic 🙈

'dat ook deze Community al een eeuwigheid zijn inschrijving gesloten heeft en alleen toegang heeft voor nieuwe leden als ze een invite krijgen van een Donateur. Je komt zelf met grote regelmaat berichten tegen op je Forum van leden die maar blijven vragen om een invite voor The New Generation, waar nog geen enkele keer iemand op heeft gereageerd (ook niemand van de staff van The New Generation)'

Vooral dat niet reageren viel mij ook al op in dit topic en zegt eigenlijk al genoeg...........

VorigePage 2 of 2