Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)
Citaat van William op 15 maart 2020, 17:11Ik moet hem nog gaan kijken. Gisteren wel een minuut of 5 gekeken. De ondertiteling ziet er prima uit, moet ik zeggen. Ik heb ze slechter gezien.
Ik moet hem nog gaan kijken. Gisteren wel een minuut of 5 gekeken. De ondertiteling ziet er prima uit, moet ik zeggen. Ik heb ze slechter gezien.
Citaat van Duken op 15 maart 2020, 18:14Mooi! Zeker met de thuisblijven de aankomende weken gaan we weer lekker de starwars reeks kijken.
Mooi! Zeker met de thuisblijven de aankomende weken gaan we weer lekker de starwars reeks kijken.
Citaat van Trizomu op 17 maart 2020, 21:41Gisteren gedownload, niet verder vertellen, ondertitels gevonden en even door ConverdXtoDVD laten gaan - 1 pak chips - 1 emmer popcorn en de nodige frisdrank. Hoewel we niet zo fan zijn van Star Wars vonden we het toch een mooie film, zeker de grondgevechten. En nu we in België zo goed als in lockdown zijn, gaan we ook alle films en series bekijken van een bekende reeks met het woord Star ... in en ja ook de nieuwe serie. Maar het was leuk star Wars nog eens te zien en eerlijk gezegd voor mij was dit de beste.
Gisteren gedownload, niet verder vertellen, ondertitels gevonden en even door ConverdXtoDVD laten gaan - 1 pak chips - 1 emmer popcorn en de nodige frisdrank. Hoewel we niet zo fan zijn van Star Wars vonden we het toch een mooie film, zeker de grondgevechten. En nu we in België zo goed als in lockdown zijn, gaan we ook alle films en series bekijken van een bekende reeks met het woord Star ... in en ja ook de nieuwe serie. Maar het was leuk star Wars nog eens te zien en eerlijk gezegd voor mij was dit de beste.
Citaat van Duken op 5 mei 2020, 06:51Ik heb hem nog steeds niet bekeken, vandaag maar bekijken. Hij staat zelfs op Disney+ sinds vandaag. 🤗 Toppertje hoor.
Ik heb hem nog steeds niet bekeken, vandaag maar bekijken. Hij staat zelfs op Disney+ sinds vandaag. 🤗 Toppertje hoor.
Citaat van William op 5 mei 2020, 10:18Ik heb hem een aantal weken geleden al gezien in 4k, maar na een erg hoge verwachting was ik na de film wel wat teleurgesteld, en heb er zelfs nu nog een onbevredigend gevoel over. hoop dat dat voor jullie anders is.
Ik heb hem een aantal weken geleden al gezien in 4k, maar na een erg hoge verwachting was ik na de film wel wat teleurgesteld, en heb er zelfs nu nog een onbevredigend gevoel over. hoop dat dat voor jullie anders is.
Citaat van Duken op 7 mei 2020, 20:02Pfffff net bekeken. Mooie scènes, goede effecten maar to much. Veel te veel van alles en zo veel terug getrokken van de oude serie dat je er over struikelt en het niet meer leuk is.
Ik ben groot star Wars fan maar deze film hangt op drie van de vijf sterren. Jammer, had hem hoog zitten.
Pfffff net bekeken. Mooie scènes, goede effecten maar to much. Veel te veel van alles en zo veel terug getrokken van de oude serie dat je er over struikelt en het niet meer leuk is.
Ik ben groot star Wars fan maar deze film hangt op drie van de vijf sterren. Jammer, had hem hoog zitten.