do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)

VorigePage 2 of 2

Ik moet hem nog gaan kijken. Gisteren wel een minuut of 5 gekeken. De ondertiteling ziet er prima uit, moet ik zeggen. Ik heb ze slechter gezien. :)

Mooi! Zeker met de thuisblijven de aankomende weken gaan we weer lekker de starwars reeks kijken.

Gisteren gedownload, niet verder vertellen, ondertitels gevonden en even door  ConverdXtoDVD laten gaan - 1 pak chips - 1 emmer popcorn en de nodige frisdrank. Hoewel we niet zo fan zijn van Star Wars vonden we het toch een mooie film, zeker de grondgevechten. En nu we in België zo goed als in lockdown zijn, gaan we ook alle films en series bekijken van een bekende reeks met het woord Star ... in en ja ook de nieuwe serie. Maar het was leuk star Wars nog eens te zien en eerlijk gezegd voor mij was dit de beste.

Ik heb hem nog steeds niet bekeken, vandaag maar bekijken. Hij staat zelfs op Disney+ sinds vandaag. 🤗 Toppertje hoor.

Ik heb hem een aantal weken geleden al gezien in 4k, maar na een erg hoge verwachting was ik na de film wel wat teleurgesteld, en heb er zelfs nu nog een onbevredigend gevoel over. hoop dat dat voor jullie anders is.

Pfffff net bekeken. Mooie scènes, goede effecten maar to much. Veel te veel van alles en zo veel terug getrokken van de oude serie dat je er over struikelt en het niet meer leuk is. 

Ik ben groot star Wars fan maar deze film hangt op drie van de vijf sterren. Jammer, had hem hoog zitten. :(

VorigePage 2 of 2