wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet stopt steeds

VorigePage 2 of 2
9 hours ago, xipher said:

Dat ligt aan de gebruikte versie van Spotnet. Zoals ik al eerder op het forum heb aangegeven is Spotnet v2 verouderde software (andere maker dan de officiële Spotnet Classic). Wij weten niet eens welke versie van Spotnet @Robertusjegebruikt. Misschien kan hij daar duidelijkheid over geven. Verder werkt Spotnet Classic (1.9.0.8) prima zonder problemen en is dat prima software.

Ben ik volledig mee eens.
Gebruik al jaren en jaren Spotnet Classic en nooit een noemenswaardig probleem tegengekomen. Inderdaad stabiele software.
De (niet officiële) Spotnet 2.0 versies zijn ronduit meuk. Niet aan te raden om dit te gebruiken.

Eenzelfde vergelijk kun je maken tussen SABnzbd en Newsleecher (beta) releases c.q. black editions.
Ook hier is voor downloads SABnzbd verre te preferen boven Newsleecher wat ronduit een ernstig "buggy" programma is.

Op 7-9-2022 om 11:40 zei xipher:

Spotnet Classic (1.9.0.8)

Ik was van mening dat ik dit al had beantwoord maar ik zie het niet maar idd. deze versie gebruik ik. Aangezien ik tot nu toe geen problemen meer heb gehad heb ik nog niets veranderd. Het lijkt er op dat de films niet helemaal compleet waren want nadat ik een andere versie heb genomen waren ze wel zo klaar.

VorigePage 2 of 2