spotnet doet niks meer - Er is een probleem opgetreden
Citaat van wavanooijik op 22 september 2015, 12:28geprobeerd maar weer het zelfde als hier boven Maar toch raar altijd gedaan en ineens niets meer
mvrg Wim
geprobeerd maar weer het zelfde als hier boven Maar toch raar altijd gedaan en ineens niets meer
mvrg Wim
Citaat van PeaceFreak op 22 september 2015, 12:36Dat blijft inderdaad raar.
Zo raar dat ik het niet meer begrijp...
Misschien kan iemand anders, hier op het forum, je wel verder helpen.
Het gaat mij de pet te boven.
Dat blijft inderdaad raar.
Zo raar dat ik het niet meer begrijp...
Misschien kan iemand anders, hier op het forum, je wel verder helpen.
Het gaat mij de pet te boven.
Citaat van reneetje1969 op 23 september 2015, 12:41Wellicht dat restanten van een eerdere installatie van Spotnet een nieuwe installatie blokkeren. Verwijder Spotnet van je pc met bij voorkeur Revo Uninstaller zodat je ook de resten kan verwijderen. Vervolgens loop je je pc handmatig even na op restanten van Spotnet. Kijk in ieder geval in de volgende mappen:
C:Program Files (x86) en C:Program Files
C:ProgramData (let op, is een verborgen map dus zorg ervoor dat verborgen mappen zichtbaar zijn op de pc)
C:Gebruikersjouw gebruikersnaamAppData (ook dit is een verborgen map)
Bij voorkeur ook het register nog even nalopen op achtergebleven sleutels van eerdere Spotnet installaties.
Alles wat je vindt van Spotnet (mappen, bestanden en evt. registersleutels) verwijderen.
Daarna Ccleaner gebruiken om je pc op te schonen (ook het register). Daarna pc herstarten en dan nogmaals proberen Spotnet te installeren.
Succes, ik hoop dat je eruit komt.
Wellicht dat restanten van een eerdere installatie van Spotnet een nieuwe installatie blokkeren. Verwijder Spotnet van je pc met bij voorkeur Revo Uninstaller zodat je ook de resten kan verwijderen. Vervolgens loop je je pc handmatig even na op restanten van Spotnet. Kijk in ieder geval in de volgende mappen:
C:Program Files (x86) en C:Program Files
C:ProgramData (let op, is een verborgen map dus zorg ervoor dat verborgen mappen zichtbaar zijn op de pc)
C:Gebruikersjouw gebruikersnaamAppData (ook dit is een verborgen map)
Bij voorkeur ook het register nog even nalopen op achtergebleven sleutels van eerdere Spotnet installaties.
Alles wat je vindt van Spotnet (mappen, bestanden en evt. registersleutels) verwijderen.
Daarna Ccleaner gebruiken om je pc op te schonen (ook het register). Daarna pc herstarten en dan nogmaals proberen Spotnet te installeren.
Succes, ik hoop dat je eruit komt.