vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet DMG voor Mac Sierra

VorigePage 2 of 2

xipher heeft inderdaad gelijk. Ze verwijzen je inderdaad door. Een kennis stuurde me een tijd terug ook een mail hierover. Of ik wist of dit Spotnet was, net zoals bij Windows. Nee, helaas niet :P

Inderdaad raar, dat er 'Spot' in de naam staat.

13 minuten geleden zei Monkie:

Inderdaad raar, dat er 'Spot' in de naam staat.

SnelNL gebruikt dit gewoon om reclame te maken. Als je zoekt op Spotnet en je klikt een 'Adv.' aan in Google, dan kom je uit op een website van SnelNL waar je inderdaad een gewijzigde setup kan vinden van Spotnet met alvast SnelNL gegevens erin. Maar de website zelf linkt ook naar SnelNL voor een gratis account aan te maken.

SnelNL adverteert extreem agressief. Google Adword word ingezet op de namen van concurrenten.
Ze werken op reseller basis. Zelf hebben ze geen servers, ze gebruiken de backbone van Highwinds.
De nieuwsserver is trouwens niet slecht, ik gebruik 'm zelf regelmatig. Vrij snel, zeer oude bestanden komen compleet binnen.

Ja best slinks van de heren van snelnl. De dummies gebruikers hebben zelfs het idee dat Spotnet door snelnl wordt gemaakt. Wel een slimme actie van die heren, maar netjes is een tweede.... :ermm:

Maar er is dus geen spotnet voor de Mac beste Google bezoekers :)

11 uur geleden zei Duken:

Maar er is dus geen spotnet voor de Mac

Maar een goed alternatief is SpotLite ^_^

VorigePage 2 of 2