Spotnet 2.0 geen reacties meer
Citaat van Demo op 23 september 2016, 10:16Sinds de laatste update van spotnet v20.0.211 krijg ik geen reacties te zien , terwijl in de database staat update met reacties ???? Ik ben me nu al een tijdje een ergeren en aan het proberen te verhelpen , maar helaas . Wie kan me helpen . alvast bedankt Sandra
Sinds de laatste update van spotnet v20.0.211 krijg ik geen reacties te zien , terwijl in de database staat update met reacties ???? Ik ben me nu al een tijdje een ergeren en aan het proberen te verhelpen , maar helaas . Wie kan me helpen . alvast bedankt Sandra
Citaat van Duken op 23 september 2016, 20:29Sandra zou je eens de "oude" versie van spotnet 2 willen proberen? Downloaden kan hier http://www.duken.nl/forums/applications/core/interface/file/attachment.php?id=538
Sandra zou je eens de "oude" versie van spotnet 2 willen proberen? Downloaden kan hier http://www.duken.nl/forums/applications/core/interface/file/attachment.php?id=538
Citaat van maaske op 24 september 2016, 08:3022 uur geleden zei Gast Sandra:Sinds de laatste update van spotnet v20.0.211 krijg ik geen reacties te zien , terwijl in de database staat update met reacties ???? Ik ben me nu al een tijdje een ergeren en aan het proberen te verhelpen , maar helaas . Wie kan me helpen . alvast bedankt Sandra
22 uur geleden zei Gast Sandra:Sinds de laatste update van spotnet v20.0.211 krijg ik geen reacties te zien , terwijl in de database staat update met reacties ???? Ik ben me nu al een tijdje een ergeren en aan het proberen te verhelpen , maar helaas . Wie kan me helpen . alvast bedankt Sandra
Citaat van maaske op 24 september 2016, 09:17Hoi Duken weer het zelfde probleem helaas . hij geeft aan : het kan zijn dat niet alle reacties worden weergeven omdat de de reacties niet meer worden geladen met de database update. Activeer de "laad de reacties bij database update"optie en update de database om de volledige lijst met reacties te krijgen . Daar duw ik al weken braaf op maar hij reageert niet , ik heb sunny usenet al een mail gestuurd , maar misschien heeft iemand anders een oplossing voor me alvast bedankt gr maaske
Hoi Duken weer het zelfde probleem helaas . hij geeft aan : het kan zijn dat niet alle reacties worden weergeven omdat de de reacties niet meer worden geladen met de database update. Activeer de "laad de reacties bij database update"optie en update de database om de volledige lijst met reacties te krijgen . Daar duw ik al weken braaf op maar hij reageert niet , ik heb sunny usenet al een mail gestuurd , maar misschien heeft iemand anders een oplossing voor me alvast bedankt gr maaske
Citaat van Duken op 24 september 2016, 20:05Ik heb even een los topic voor je aangemaakt.
Het klinkt echt als een software probleem, dat staat dus los van Sunny Usenet. maar spotnet werkt dus goed, downloaden werkt, afbeeldingen tonen, nieuwe spots. Alleen nergens zijn er meer reacties zichtbaar?
Als tussen oplossing kan je de reacties bekijken via nzbserver.com tot er een oplossing voor je is
Ik heb even een los topic voor je aangemaakt.
Het klinkt echt als een software probleem, dat staat dus los van Sunny Usenet. maar spotnet werkt dus goed, downloaden werkt, afbeeldingen tonen, nieuwe spots. Alleen nergens zijn er meer reacties zichtbaar?
Als tussen oplossing kan je de reacties bekijken via nzbserver.com tot er een oplossing voor je is
Citaat van reneetje1969 op 25 september 2016, 14:58Probeer deze tool eens:
Let erop dat je deze tool als Administrator uitvoert => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren
Probeer deze tool eens:
Let erop dat je deze tool als Administrator uitvoert => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren
Citaat van maaske op 27 september 2016, 12:57Op 25-9-2016 om 16:58 zei reneetje1969:Probeer deze tool eens:
Op 25-9-2016 om 16:58 zei reneetje1969:Probeer deze tool eens:
Citaat van maaske op 27 september 2016, 12:59Ik heb het net de tip gebruikt met de reactielader , en super mijn reacties zijn terug .1000 maal bedankt .Het is een geweldig forum een echte aanrader , nogmaals bedankt groetjes maaske
Ik heb het net de tip gebruikt met de reactielader , en super mijn reacties zijn terug .1000 maal bedankt .Het is een geweldig forum een echte aanrader , nogmaals bedankt groetjes maaske
Citaat van Duken op 27 september 2016, 15:20Fijne terugkoppeling
goed antwoord van @reneetje1969 ook hehe.
Veel download plezier
Fijne terugkoppeling goed antwoord van @reneetje1969 ook hehe.
Veel download plezier