wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Slaapstand werkt niet met Windows 10

VorigePage 2 of 2

Zijn dit alle drivers die door Driver Booster allemaal geüpdatet zijn of het resultaat van een scan door Driver Booster? Je moet proberen te achterhalen welke drivers er door Driver Booster geinstalleerd zijn. Misschien is dat terug te vinden bij de geschiedenis o.i.d. Aan de hand daarvan kan je wellicht opmaken welke driver het probleem veroorzaakt zodat je die kan verwijderen en er de oude originele driver ervoor terug kan zetten.

18 uur geleden zei reneetje1969:

Zijn dit alle drivers die door Driver Booster allemaal geüpdatet zijn of het resultaat van een scan door Driver Booster? Je moet proberen te achterhalen welke drivers er door Driver Booster geinstalleerd zijn. Misschien is dat terug te vinden bij de geschiedenis o.i.d. Aan de hand daarvan kan je wellicht opmaken welke driver het probleem veroorzaakt zodat je die kan verwijderen en er de oude originele driver ervoor terug kan zetten.

Goede middag ik heb een bestand van het Logboek gemaakt misschien kan jij er naar kijken ik kom er niet uit.

6.pdf

5.pdf

4.pdf

3.pdf

2.pdf

1.pdf

Dit is hetzelfde log als dat je gisteren al als tekstbestandje plaatste. Dit is zo'n waslijst aan drivers dat het me sterkt lijkt dat dit alle drivers zijn die door Driver Booster geinstalleerd zijn. Het komt erop neer dat Driver Booster waarschijnlijk een driver geupdatet heeft en dat deze nieuwe driver conflicten geeft met je hardware. Je zal dus op een of andere manier moeten uitvinden welke drivers Driver Booster allemaal geinstalleerd heeft. Daarna al deze nieuwe drivers weer verwijderen en vervangen voor de oorspronkelijke drivers die bij je pc geleverd waren. Dat is iets wat je zelf moet uitvogelen, dan kan ik hier vandaan niet zien.

Heb je Driver Booster trouwens al eens volledig verwijderd van je pc? Zie namelijk bij de producteigenschappen staan:

Citaat
Download & Installeert Divers Automatisch in de Sluimerstand

Laat je toevallig nou net problemen hebben met de Sluimerstand... Ik zou die Driver Booster eens volledig verwijderen van je systeem. Kijken wat er dan gebeurt.

VorigePage 2 of 2