Server upgrade Duken.nl, snel sneller snelst!
Citaat van ShadowMaster op 22 januari 2019, 09:53op de pc gewoon normaal, op de telefoon kijk ik eigenlijk nauwelijks
op de pc gewoon normaal, op de telefoon kijk ik eigenlijk nauwelijks
Citaat van William op 22 januari 2019, 18:43Werkt hier ook weer zoals het hoort.
Die grote smileys doen me een beetje aan vroeger denken. In de tijd van MSN Messenger (kennen we dat nog nog nog nog...)
Staat me bij dat ik dan vaak smileys van de website messbase (of iets in die richting) haalde en aan MSN Messenger toevoegde.
Werkt hier ook weer zoals het hoort.
Die grote smileys doen me een beetje aan vroeger denken. In de tijd van MSN Messenger (kennen we dat nog nog nog nog...)
Staat me bij dat ik dan vaak smileys van de website messbase (of iets in die richting) haalde en aan MSN Messenger toevoegde.
Citaat van ShadowMaster op 22 januari 2019, 20:56msn ken ik zeker nog wel, waren mooie tijden in die tijd, mooie gesprekken daarin gehad
msn ken ik zeker nog wel, waren mooie tijden in die tijd, mooie gesprekken daarin gehad
Citaat van Duken op 23 januari 2019, 05:40Ja die kennen we nog. Maar msn Messenger kwam na icq
![]()
Je had met msn ook van die buzzers dan kon je de andere storen of voorzien van springende figuren in je scherm. Gekkenhuis altijd in die chats 😂
Ja die kennen we nog. Maar msn Messenger kwam na icq
Je had met msn ook van die buzzers dan kon je de andere storen of voorzien van springende figuren in je scherm. Gekkenhuis altijd in die chats 😂
Citaat van Demo op 23 januari 2019, 11:45Als er iets is wat ik mis, dan is het MSN wel want dat was voor mij de manier om even snel met familie te kleppen of kennissen uiteraard. Jammer dat dit moest wijken voor Skype, want daar heb ik helemaal niets mee. Ik heb ook geen Android GSM of iPhone, dus app-jes sturen doe ik allemaal niet aan. (Ikke ben van de hele oude stempel hé!!!!!)
Als er iets is wat ik mis, dan is het MSN wel want dat was voor mij de manier om even snel met familie te kleppen of kennissen uiteraard. Jammer dat dit moest wijken voor Skype, want daar heb ik helemaal niets mee. Ik heb ook geen Android GSM of iPhone, dus app-jes sturen doe ik allemaal niet aan. (Ikke ben van de hele oude stempel hé!!!!!)
Citaat van ShadowMaster op 25 januari 2019, 10:21Ik mis ook MSN , ook al heb ik wel Skype maar doe er zeer weinig mee.
Ik heb wel een Android telefoon en app regelmatig, maar merk wel sinds dat de whatsapp bestaat dat ik meer met werk bezig ben, omdat je regelmatig door je werk gestoord wordt of door collega's
Ik mis ook MSN , ook al heb ik wel Skype maar doe er zeer weinig mee.
Ik heb wel een Android telefoon en app regelmatig, maar merk wel sinds dat de whatsapp bestaat dat ik meer met werk bezig ben, omdat je regelmatig door je werk gestoord wordt of door collega's
Citaat van Trizomu op 25 januari 2019, 15:41Op 23-1-2019 om 06:40 zei Duken:Ik heb daar heel goeie herinneringen aan, en ook leuke lange chat tijden, maar ja dit was vroeger en ik kan nu soms niet meer volgen met die vernieuwingen. Msn zou gerust mogen terugkeren van me, tja oude tijden / oude herinneringen / oude liefdes (op chat gebied dan wel) en we worden er niet jonger op.
Idd. meestal is het forum sneller nu, zeker bij het plaatsen van een reactie maar nog niet bij het plaatsen van een nieuwsbericht of ik zou het moeten verkeerd zien.
Op 23-1-2019 om 06:40 zei Duken:
Ik heb daar heel goeie herinneringen aan, en ook leuke lange chat tijden, maar ja dit was vroeger en ik kan nu soms niet meer volgen met die vernieuwingen. Msn zou gerust mogen terugkeren van me, tja oude tijden / oude herinneringen / oude liefdes (op chat gebied dan wel) en we worden er niet jonger op.
Idd. meestal is het forum sneller nu, zeker bij het plaatsen van een reactie maar nog niet bij het plaatsen van een nieuwsbericht of ik zou het moeten verkeerd zien.