wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Seedbox of Payserver

VorigePage 2 of 3Volgende

Ja, ik heb een seedbox 2x gebruikt.

Dus ik ken het gebruik wel.

Maar in ieder geval, bedankt voor je aanbod.

Gr. Rik

PS. Heb jij zelf seedboxen?

Zo ja, kun/wil je me dan een PB'tje sturen met jouw prijzen?

Ik ben een reseller van OVH, wat overigens 1 van de 3 grote datacenters if waar Seedboxes worden gehost. Onze prijzen zijn relatief hoog vanwege het feit dat we onbeperkt bandwidth bieden, dus wellicht is een andere aanbieder beter voor je. Ook daar kan ik je best in adviseren. Mijn eigen seedbox sell site is bluseed.org

Oké, bedankt voor je snelle antwoord.

Maar ik ga toch even kijken op je website ;)

Ben ik nou gek... maar een seedbox is toch gewoon je eigen PCtje als seeder / upload? Kan je die dingen huren dan?

Het is een soort PC op afstand.

Maar dan met een zeer hoge Down/Upload snelheid.

Kijk maar eens op ScroogeMcDuck's site, voor de snelheden.

Het is gewoon een dedicated server voor het downloaden van torrents

Ja leuk maar ik snap het nut er niet helemaal van je wilt toch op je eigen PC de films kunnen kijken? Dus waarom zou je eerst op een seedbox willen downloaden en daarna naar je eigen PC of begrijp ik het niet helemaal?

Ja DisasterZany, dat klopt.

Maar het is vooral handig voor mensen die hun ratio niet goed op peil kunnen houden.

Dit bijvoorbeeld omdat ze geen hoge uploadsnelheid kunnen halen bij hun ISP.

Snap je?

Oh zo ja ik snap het ;)

Maar hier krijgen we hopelijk glasvezel dus dat betekent geen verschil meer tussen down en upload snelheid :D

Oh zo ja ik snap het ;)

Maar hier krijgen we hopelijk glasvezel dus dat betekent geen verschil meer tussen down en upload snelheid :D

Mooi, dan heb jij dus eigenlijk geen seedbox nodig... :lol:

EDIT: heeft iemand nog een tip voor een specifieke goede engelse tracker, zoals bitsoup of IPTorrents, maar dan voor HD?

VorigePage 2 of 3Volgende