Seedbox gebruiken voor torrents
Citaat van William op 19 april 2018, 14:26Volgens mij niet @cookiesmonster. Dat zou wel een geweldige oplossing zijn
Maar misschien weet @idfnv wel een dienst die dit kan?
Volgens mij niet @cookiesmonster. Dat zou wel een geweldige oplossing zijn Maar misschien weet @idfnv wel een dienst die dit kan?
Citaat van idfnv op 19 april 2018, 17:36Hoi @cookiesmonster
Wil je een server met Win2016 of win2012?
Je kunt er dan van alles zelf opzetten wat je nodig mocht hebben.
Als je hulp nodig hebt, dan is een mail naar support@idfnv.com voldoendeWe kunnen leuke pakketten voor een ieder maken, wij zijn geen Reseller van niemand, dus kunnen van alles voor je regelen.
IDFNV De beste Hosting met de hoogste bescherming!
Groet,
Het IDFNV.COM Team
Hoi @cookiesmonster
Wil je een server met Win2016 of win2012?
Je kunt er dan van alles zelf opzetten wat je nodig mocht hebben.
Als je hulp nodig hebt, dan is een mail naar support@idfnv.com voldoende
We kunnen leuke pakketten voor een ieder maken, wij zijn geen Reseller van niemand, dus kunnen van alles voor je regelen.
IDFNV De beste Hosting met de hoogste bescherming!
Groet,
Het IDFNV.COM Team
Citaat van Meh Meh op 19 april 2018, 18:26@idfnv Jullie hebben interessante hostingpakketten voor schappelijke prijzen als ik het zo zie.
@idfnv Jullie hebben interessante hostingpakketten voor schappelijke prijzen als ik het zo zie.
Citaat van idfnv op 19 april 2018, 18:35Hoi @Meh Meh,
Prijzen zijn aantrekkelijk, maar wat nog belangrijker is zijn de specs en mogelijkheden
Succes.
Groet,
IDFNV.COM Team
Hoi @Meh Meh,
Prijzen zijn aantrekkelijk, maar wat nog belangrijker is zijn de specs en mogelijkheden
Succes.
Groet,
IDFNV.COM Team
Citaat van frituurtje op 20 april 2018, 18:43Op 4/19/2018 om 11:18 zei cookiesmonster:Een seedbox op het internet met server 2016, spotnet, sonarr, radarr en de hele mikmak en anoniem. Bestaat dat al?
Dit bestaat zeker wel, zou ik wel even moeten zoeken maar dit is volgens mij wel mogelijk.
Veel seedboxes draaien op Linux en niet op Windows Server, dit omdat je voor Linux distro's zoals Ubuntu Server of Debian geen betaalde licenties hebt wat bij Windows Server wel het geval is.
Edit: bij seedboxes.cc zie ik een hele waslijst aan applicaties die je kunt installeren, o.a. sabnzbd, sonarr etc.
Op 4/19/2018 om 11:18 zei cookiesmonster:Een seedbox op het internet met server 2016, spotnet, sonarr, radarr en de hele mikmak en anoniem. Bestaat dat al?
Dit bestaat zeker wel, zou ik wel even moeten zoeken maar dit is volgens mij wel mogelijk.
Veel seedboxes draaien op Linux en niet op Windows Server, dit omdat je voor Linux distro's zoals Ubuntu Server of Debian geen betaalde licenties hebt wat bij Windows Server wel het geval is.
Edit: bij seedboxes.cc zie ik een hele waslijst aan applicaties die je kunt installeren, o.a. sabnzbd, sonarr etc.
Citaat van Duken op 20 april 2018, 18:51Dank je wel, goede toevoeging @frituurtje. Ik kom die site niet. Handig!
Dank je wel, goede toevoeging @frituurtje. Ik kom die site niet. Handig!
Citaat van frituurtje op 20 april 2018, 18:533 minuten geleden zei Duken:Dank je wel, goede toevoeging @frituurtje. Ik kom die site niet. Handig!
Thx, top dat ik wat bij kan dragen. Er zijn zoveel seedbox providers ondertussen, ik zou een handleiding kunnen schrijven over het gebruik enz. van een seedbox?
Ik weet niet of er al zoiets op Duken rondcirculeert, nog niet naar gezocht.
3 minuten geleden zei Duken:Dank je wel, goede toevoeging @frituurtje. Ik kom die site niet. Handig!
Thx, top dat ik wat bij kan dragen. Er zijn zoveel seedbox providers ondertussen, ik zou een handleiding kunnen schrijven over het gebruik enz. van een seedbox?
Ik weet niet of er al zoiets op Duken rondcirculeert, nog niet naar gezocht.
Citaat van Duken op 20 april 2018, 18:55Nee die is er nog niet. Dat zou een hele fijne toevoeging zijn voor leden en bezoekers.
Maar natuurlijk mag je een handleiding maken. Je kunt deze in het juist board plaatsen. We kunnen hem ook verplaatsen naar de handleidingen sectie.
Nee die is er nog niet. Dat zou een hele fijne toevoeging zijn voor leden en bezoekers.
Maar natuurlijk mag je een handleiding maken. Je kunt deze in het juist board plaatsen. We kunnen hem ook verplaatsen naar de handleidingen sectie.
Citaat van Darkside op 10 mei 2022, 14:45Op 20-6-2017 om 00:53 zei Meh Meh:Welk merk, model, wat wil je er precies mee doen?
Waar wil je de seedbox neerzetten of waar staat hij als je deze gaat gebruiken?Een seed box kan je niet neer zetten het een virtuele schijf van een sever waar jij gebruik van kan maken .sommigen bedrijven willen geen box verhuren ivm de boete die ze kunnen krijgen
Heb je een rutorrent of een gewone seed ?
Op 20-6-2017 om 00:53 zei Meh Meh:Welk merk, model, wat wil je er precies mee doen?
Waar wil je de seedbox neerzetten of waar staat hij als je deze gaat gebruiken?
Een seed box kan je niet neer zetten het een virtuele schijf van een sever waar jij gebruik van kan maken .sommigen bedrijven willen geen box verhuren ivm de boete die ze kunnen krijgen
Citaat van Demo op 12 mei 2022, 09:24Op 10-5-2022 om 16:45 zei Darkside:Een seed box kan je niet neer zetten het een virtuele schijf van een sever waar jij gebruik van kan maken .sommigen bedrijven willen geen box verhuren ivm de boete die ze kunnen krijgen
Heeft niet veel zin om een topic van 5jaar geleden nieuw leven in te blazen denk ik 🫣
Op 10-5-2022 om 16:45 zei Darkside:Een seed box kan je niet neer zetten het een virtuele schijf van een sever waar jij gebruik van kan maken .sommigen bedrijven willen geen box verhuren ivm de boete die ze kunnen krijgen
Heeft niet veel zin om een topic van 5jaar geleden nieuw leven in te blazen denk ik 🫣