Seedbox gebruiken voor torrents
Citaat van Duken op 19 juni 2017, 05:05Je wilt er 1 maken of huren?
Misschien weet @ScroogeMcDuck nog een goede seedbox.
Je wilt er 1 maken of huren?
Misschien weet @ScroogeMcDuck nog een goede seedbox.
Citaat van brillant op 19 juni 2017, 07:34nee heb er 1 maar weet echt niet hoe zo'n ding werkt ,en heb alleen maar engelse beschrijvingen gevonden
nee heb er 1 maar weet echt niet hoe zo'n ding werkt ,en heb alleen maar engelse beschrijvingen gevonden
Citaat van William op 19 juni 2017, 07:4711 minuten geleden zei brillant:nee heb er 1 maar weet echt niet hoe zo'n ding werkt ,en heb alleen maar engelse beschrijvingen gevonden
Bij welke seedbox provider?
Je hebt niet echt een beschrijving nodig. Een seedbox is meestal niets meer dan een web GUI van een torrent client en een FTP toegang.
11 minuten geleden zei brillant:nee heb er 1 maar weet echt niet hoe zo'n ding werkt ,en heb alleen maar engelse beschrijvingen gevonden
Bij welke seedbox provider?
Je hebt niet echt een beschrijving nodig. Een seedbox is meestal niets meer dan een web GUI van een torrent client en een FTP toegang.
Citaat van Meh Meh op 19 juni 2017, 08:28Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij zelf een seedbox thuis heeft staan.
Als dat het geval is, vraag ik mij af wel besturingssysteem erop staat en wat je kennisniveau is.
Zo maar thuis een seedbox gebruiken om torrents e.d. te delen, is geen aanrader tenzij je een proxy gebruikt en zeer bekent bent met netwerk protocols en (Linux) systeembeheer.
Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij zelf een seedbox thuis heeft staan.
Als dat het geval is, vraag ik mij af wel besturingssysteem erop staat en wat je kennisniveau is.
Zo maar thuis een seedbox gebruiken om torrents e.d. te delen, is geen aanrader tenzij je een proxy gebruikt en zeer bekent bent met netwerk protocols en (Linux) systeembeheer.
Citaat van brillant op 19 juni 2017, 18:02nee heb geen seedbox thuis maar krijg er 1 in gebruik van iemand maar weet gewoon niet hoe dit allemaal werkt ,
alle beschrijvingen die ik gevonden heb zijn in het engels waar ik niet veel van snap
nee heb geen seedbox thuis maar krijg er 1 in gebruik van iemand maar weet gewoon niet hoe dit allemaal werkt ,
alle beschrijvingen die ik gevonden heb zijn in het engels waar ik niet veel van snap
Citaat van Meh Meh op 19 juni 2017, 22:53Welk merk, model, wat wil je er precies mee doen?
Waar wil je de seedbox neerzetten of waar staat hij als je deze gaat gebruiken?
Welk merk, model, wat wil je er precies mee doen?
Waar wil je de seedbox neerzetten of waar staat hij als je deze gaat gebruiken?
Citaat van reneetje1969 op 21 juni 2017, 21:42Op een seedbox zit meestal Rutorrent die ongeveer hetzelfde werkt als uTorrent. Je kan je seedbox benaderen via een url. Ook krijg je bij een seedbox altijd een FTP adres zodat je je bestanden kan bewerken. Dit doe je met een FTP programmaatje zoals het gratis FileZilla.
Op een seedbox zit meestal Rutorrent die ongeveer hetzelfde werkt als uTorrent. Je kan je seedbox benaderen via een url. Ook krijg je bij een seedbox altijd een FTP adres zodat je je bestanden kan bewerken. Dit doe je met een FTP programmaatje zoals het gratis FileZilla.
Citaat van William op 6 juli 2017, 07:20Makkelijker uitgelegd:
Een seedbox is een computer die je op afstand kunt gebruiken voor het downloaden/uploaden van torrents. Dit zodat je eigen verbinding niet gebruikt wordt en je geen problemen kan krijgen met up en/of downloaden.
Omdat je geen beeldscherm op die computer aangesloten hebt zitten (of je kan er iig niet bij) kan je hem gebruiken via je browser, er staat een website op waar je heen kan met je browser om .torrent bestanden te uploaden zodat je seedbox de torrents kan downloaden.
Makkelijker uitgelegd:
Een seedbox is een computer die je op afstand kunt gebruiken voor het downloaden/uploaden van torrents. Dit zodat je eigen verbinding niet gebruikt wordt en je geen problemen kan krijgen met up en/of downloaden.
Omdat je geen beeldscherm op die computer aangesloten hebt zitten (of je kan er iig niet bij) kan je hem gebruiken via je browser, er staat een website op waar je heen kan met je browser om .torrent bestanden te uploaden zodat je seedbox de torrents kan downloaden.
Citaat van cookiesmonster op 19 april 2018, 09:18Een seedbox op het internet met server 2016, spotnet, sonarr, radarr en de hele mikmak en anoniem. Bestaat dat al?
Een seedbox op het internet met server 2016, spotnet, sonarr, radarr en de hele mikmak en anoniem. Bestaat dat al?