do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

samuraiplace.com weg van duken.nl?

VorigePage 2 of 2
2 uur geleden zei Duken:

Ik zit wel nog te denken of het goed is om voor de invite sites een losse categorie te maken waar geen reacties in geplaatst kunnen worden..... zodat we wel een overzicht houden. 

Ideetje?

Zo ben ik al drol nog aan het draaien... Maar ik doe mijn best 😉

Via Via is mij te kennen gegeven dat de Beheerders van Samurai Place allerminst gecharmeerd waren van alle aandacht die hun Community kreeg op Duken.nl, waaronder ook door mij geplaatste Samurai Place Forum berichtjes.

Als een NZB Community om persoonlijke redenen liever geen aandacht krijgt, hoort dat misschien gerespecteerd te worden ook al kijken daar honderden Duken.nl leden anders tegenaan.

Ik ben zelf ook zeer gesteld op mijn accounts bij verschillende Community's om daarbij in mijn eigen behoefte te voorzien en zal dan ook niet bewust iets doen wat tegen de wil van een team personen ingaat die in een behoefte voorzien waar behoorlijk wat risico's aan kleven.

Wat hier nu wordt voorgesteld en waarschijnlijk toch gebeurt, is dat je bewust een vorm van informatie wil handhaven waar nauwelijks iemand mee gediend is, want dan moet je de link van Wiseguys.com ook weer plaatsen (ter informatie) terwijl ook die Community alleen nog leden toelaat op Invite Only.

Er is werkelijk geen Duken.nl lid die hiermee gebaat is als er geen stroom van Invite verzoekjes wordt toegestaan, wat naar mijn idee sowieso forum vervuiling is.

VorigePage 2 of 2