vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ransomfree beschermt je computer tegen ransomware

VorigePage 2 of 2
2 uur geleden zei Meh Meh:

Ik denk dat het up2date houden van je OS e.d. enorm kan helpen. Zorgen dat niemand op een netwerk vreemde bijlages opent. Alles eerst scannen in een container voordat het uberhaubt in de inbox beland.
Microsoft ziet er een manier in om Windows Defender op te dringen. Antivirus programma's worden uitgeschakeld om de veiligheid van Windows gebruikers te garanderen. Kaspersky is buitenspel gezet en helemaal over de rooie.

Zelf heb ik nog geen enkele maal tegen gekomen dat mijn kaspersky Total Security nuiten spel is gezet door Defender van Windows, misschien ook omdat die steeds up to date is, buiten 1 x maar dat had eigenlijk niets met Windows (defender) te maken en dat was gewoon om de reden dat indertijd (toen gebruikte ik nog enkel de Anti-virus van Kaspersky) de versie van 2015 (Nederlandstalige versie) niet echt overweg kon met W 10 . Maar dat was dan gemakkelijk op te lossen door de Engelstalige versie van 2016 te installeren die na een update gewoon veranderd kon worden naar de Nederlandse taal.

Antivirus programma's worden uitgeschakeld om de veiligheid van Windows gebruikers te garanderen. Hier moet ik van zeggen dat het idd. juist is dat dit kan gebeuren, maar moet er wel bij vermelden dat dit gebeurd als Windows merkt dat de definities van het anti-virus pakket echt verouderd zijn op een zodanige manier dat deze dringend moet upgedate worden. Wat ook nogal eens door mensen vergeten wordt omdat hun bescherming ingesteld staat op handmatig updaten en niet op automatisch, zelfs ik doe soms wel eens een handmatige update van het beschermingspakket om de echt laatste nieuwe updates binnen te halen, hoewel het programma dit ieder uur doet.

Gelijk binnen halen.

Dank u

VorigePage 2 of 2