r4 kaart voor nieuwste Nintendo 2ds
Citaat van Duken op 27 april 2019, 07:56Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben.
Deze werkt bij meer games.
Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben.
Citaat van Demo op 27 april 2019, 09:3822 uur geleden zei mvankleef:wat ik van jou begrijp is dat wood wel zou werken ??
Ik heb ongeveer 8 jaar geleden voor het laatst wat spellen op de DS van mijn kleindochter gezet en sindsdien heb ik werkelijk geen idee wat er precies allemaal is verandert of aangepast, maar ik lees her en der op het internet dat op verschillende r4 kaarten meer spellen gespeeld kunnen worden als er Wood Firmware op geïnstalleerd is.
Ik heb nog een link gevonden, maar dat is allemaal Engelstalig, maar neem daar even een kijkje en klik dan in de 2e reactie even op die link, want dan kom je op een pagina waar de laatste Wood Firmware gedownload kan worden. Klik op die site even onder de kop Working Cart List (WIP) : op het vakje R4i-SDHC Show, dan krijg je wat info te zien die specifiek is voor jouw kaart. De download van Wood zelf staat daar weer onder en je kan het beste klikken op de regel; Mega : RetroGameFan Multi Cart Update v7.06. Het komt er in principe op neer dat je de Kernel Firmware laat samensmelten met het YSMenu van Wood waardoor er een soort van Patch ontstaat met de mogelijkheid om op die manier meer nieuwe spellen te kunnen spelen.
22 uur geleden zei mvankleef:wat ik van jou begrijp is dat wood wel zou werken ??
Ik heb ongeveer 8 jaar geleden voor het laatst wat spellen op de DS van mijn kleindochter gezet en sindsdien heb ik werkelijk geen idee wat er precies allemaal is verandert of aangepast, maar ik lees her en der op het internet dat op verschillende r4 kaarten meer spellen gespeeld kunnen worden als er Wood Firmware op geïnstalleerd is.
Ik heb nog een link gevonden, maar dat is allemaal Engelstalig, maar neem daar even een kijkje en klik dan in de 2e reactie even op die link, want dan kom je op een pagina waar de laatste Wood Firmware gedownload kan worden. Klik op die site even onder de kop Working Cart List (WIP) : op het vakje R4i-SDHC Show, dan krijg je wat info te zien die specifiek is voor jouw kaart. De download van Wood zelf staat daar weer onder en je kan het beste klikken op de regel; Mega : RetroGameFan Multi Cart Update v7.06. Het komt er in principe op neer dat je de Kernel Firmware laat samensmelten met het YSMenu van Wood waardoor er een soort van Patch ontstaat met de mogelijkheid om op die manier meer nieuwe spellen te kunnen spelen.
Citaat van mvankleef op 27 april 2019, 12:564 uur geleden zei Duken:Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben.
volgens mij R4i-V4.0b, ( heb er nu zoveel geprobeerd dat ik het niet helemaal meer zeker weet
) ,m aar kan de wood dan ook op een gold pro kaartje ??
4 uur geleden zei Duken:Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben.
volgens mij R4i-V4.0b, ( heb er nu zoveel geprobeerd dat ik het niet helemaal meer zeker weet ) ,m aar kan de wood dan ook op een gold pro kaartje ??
Citaat van Moonreine op 18 mei 2019, 03:35Je hebt 3 soorten r4-kaarten om uit te kiezen:
1. klassieke r4 voor DS-spellen, bijvoorbeeld r4i sdhc 3ds rts
2. r4 3ds kaart voor 3ds game, bijvoorbeeld sky3ds+
3. nieuwe r4 ntrboot-kaart voor jailbreaking 3DS console en speel vervolgens alle games, bijvoorbeeld r4i gold 3ds plusal deze R4-kaarten hierboven, je kunt ze vinden op https://free-switch.com/
😉
Je hebt 3 soorten r4-kaarten om uit te kiezen:
1. klassieke r4 voor DS-spellen, bijvoorbeeld r4i sdhc 3ds rts
2. r4 3ds kaart voor 3ds game, bijvoorbeeld sky3ds+
3. nieuwe r4 ntrboot-kaart voor jailbreaking 3DS console en speel vervolgens alle games, bijvoorbeeld r4i gold 3ds plus
al deze R4-kaarten hierboven, je kunt ze vinden op https://free-switch.com/
😉