R4 Dual Core SDHC game card - Nintendo DSi XL
Citaat van Kirsten op 14 oktober 2018, 11:2315 uur geleden zei Duken:Fijne hulp @Drifter
![]()
je krijgt dus nu niet meer loading... Kirsten? Of heb je wel het menu?
Inderdaad inmiddels is het niet meer Loading... maar wel menu?
15 uur geleden zei Duken:Fijne hulp @Drifter
![]()
je krijgt dus nu niet meer loading... Kirsten? Of heb je wel het menu?
Inderdaad inmiddels is het niet meer Loading... maar wel menu?
Citaat van Kirsten op 14 oktober 2018, 11:35@Drifter Helaas werkt dit ook niet.
Ik heb ook firmware van de map R4i-SDHC YSMenu geprobeerd, nadat ik het heb geformatteerd, maar deze werkt ook niet.
@Duken Bij beide firmwares krijg ik de Menu?
@Drifter Helaas werkt dit ook niet.
Ik heb ook firmware van de map R4i-SDHC YSMenu geprobeerd, nadat ik het heb geformatteerd, maar deze werkt ook niet.
@Duken Bij beide firmwares krijg ik de Menu?
Citaat van Kirsten op 14 oktober 2018, 11:45Ik weet niet hoe, maar het is gelukt!!!! Hij werkt ineens en alle games functioneren!
Uiteindelijk heb ik deze site toch weer gebruikt en alles functioneert: https://www.r43ds.org/pages/R4-3DS-Dual-Core-2018-Firmware.html
Heel erg bedankt voor al jullie hulp!
Gr. Kirsten
Ik weet niet hoe, maar het is gelukt!!!! Hij werkt ineens en alle games functioneren!
Uiteindelijk heb ik deze site toch weer gebruikt en alles functioneert: https://www.r43ds.org/pages/R4-3DS-Dual-Core-2018-Firmware.html
Heel erg bedankt voor al jullie hulp!
Gr. Kirsten
Citaat van Demo op 14 oktober 2018, 12:13Fijn dat het probleem is opgelost Kirsten en het blijkt weer dat het goed laten werken van een stukje software op een SD kaart niet over 1 nacht ijs gaat, maar het draait uiteindelijk allemaal om een kind dat plezier heeft. 😁
Fijn dat het probleem is opgelost Kirsten en het blijkt weer dat het goed laten werken van een stukje software op een SD kaart niet over 1 nacht ijs gaat, maar het draait uiteindelijk allemaal om een kind dat plezier heeft. 😁
Citaat van Duken op 15 oktober 2018, 05:10Topic van de maand hoor. Een probleem helemaal verholpen. Dat is toch wel heel leuk om te lezen.
Topic van de maand hoor. Een probleem helemaal verholpen. Dat is toch wel heel leuk om te lezen.