QBittorrent zoekmachine kan niet worden geïnstalleerd. Python foutmelding
Citaat van marthaeen op 1 december 2018, 16:43Hier staat het bij .
Downloaden met qBittorrent en gebruik maken van de interne torrent zoekmachine
Hier staat het bij .
Citaat van Meh Meh op 1 december 2018, 17:491 uur geleden zei marthaeen:Hier staat het bij .
Nou begrijp ik eindelijk wat je bedoeld.
Als het installeren van Python niet helpt, kan je een andere zoekmachine gebruiken, Bit Che
1 uur geleden zei marthaeen:Hier staat het bij .
Nou begrijp ik eindelijk wat je bedoeld.
Als het installeren van Python niet helpt, kan je een andere zoekmachine gebruiken, Bit Che
Citaat van marthaeen op 1 december 2018, 18:15Python is er nu wel,
maar als ik verder naar zoekmachines zoek voor updates krijg ik geen kickass ,wel TPB maar die doet weer niets,
ook een aantal andere die ik niet ken.
Verder als ik wat zoek krijg ik een heleboel te zien maar weet niet welke ik moet nemen,welke er goed is bedoel ik.
Python is er nu wel,
maar als ik verder naar zoekmachines zoek voor updates krijg ik geen kickass ,wel TPB maar die doet weer niets,
ook een aantal andere die ik niet ken.
Verder als ik wat zoek krijg ik een heleboel te zien maar weet niet welke ik moet nemen,welke er goed is bedoel ik.
Citaat van Meh Meh op 1 december 2018, 19:20Waarom moeilijk doen als het overzichtelijker en makkelijker kan? https://bit-che.nl.softonic.com/
Waarom moeilijk doen als het overzichtelijker en makkelijker kan? https://bit-che.nl.softonic.com/
Citaat van marthaeen op 1 december 2018, 19:51Moet ik dan qBitt weer opnieuw installeren?
En dan bit-che hetzelfde als die andere zoekmachines?
Moet ik dan qBitt weer opnieuw installeren?
Citaat van Meh Meh op 1 december 2018, 19:52Zojuist zei marthaeen:Moet ik dan qBitt weer opnieuw installeren?
Nee, je zoekt met Bit Che en download met qBittorrent.
Zojuist zei marthaeen:Moet ik dan qBitt weer opnieuw installeren?
Nee, je zoekt met Bit Che en download met qBittorrent.
Citaat van marthaeen op 1 december 2018, 20:02Ok ik ga het proberen 🤔
Je hoort het wel als het lukt en ook als het niet lukt😀
Alvast bedankt maar weer.
Ok ik ga het proberen 🤔
Je hoort het wel als het lukt en ook als het niet lukt😀
Alvast bedankt maar weer.
Citaat van marthaeen op 2 december 2018, 21:04Het is gelukt maar is niet makkelijk.
Weet niet precies hoe ik bit che naar qbit krijg, is een beetje onduidelijk voor mij.
Misschien ook daar een handleiding voor?😳
Het is gelukt maar is niet makkelijk.
Weet niet precies hoe ik bit che naar qbit krijg, is een beetje onduidelijk voor mij.
Misschien ook daar een handleiding voor?😳
Citaat van Meh Meh op 2 december 2018, 22:05Deze video laat redelijk duidelijk zien hoe Bit Che werkt. Oud, van een puber maar het werkt zo. Gewoon de torrent downloaden met de rechtermuisknop, openen met qBittorrent. Volgens mij kan je ppl 2 keer op een Bit Che zoekresultaat klikken en dan wordt deze geopend met de standaard Bittorrent client, qBittorrent in jouw geval.
Deze video laat redelijk duidelijk zien hoe Bit Che werkt. Oud, van een puber maar het werkt zo. Gewoon de torrent downloaden met de rechtermuisknop, openen met qBittorrent. Volgens mij kan je ppl 2 keer op een Bit Che zoekresultaat klikken en dan wordt deze geopend met de standaard Bittorrent client, qBittorrent in jouw geval.