programma om films om te zetten naar mkv
Citaat van Jez op 23 september 2021, 21:13Als je alleen van container wilt veranderen, en dus niet de kwaliteit wilt degraderen, is MKVToolnix dus beste keuze. Voor het rippen van een (UHD) Blu-ray kun je echter wel beter MakeMKV gebruiken.
Als je alleen van container wilt veranderen, en dus niet de kwaliteit wilt degraderen, is MKVToolnix dus beste keuze. Voor het rippen van een (UHD) Blu-ray kun je echter wel beter MakeMKV gebruiken.
Citaat van zomersla op 24 september 2021, 14:49Op 19-7-2021 om 16:03 zei Gast:Ik gebruik deze ook nog wel eens snel en zeer eenvoudig zowel voor Windows als de iMac
Krijg hem niet aan de praat, en dacht dan ga ik hem kopen ( was gratis tot 2-12-21) maar zag toen een bedrag van 60,50€, dat is toch wel veel voor iets uitproberen voor een eenvoudige oude man.
Op 19-7-2021 om 16:03 zei Gast:Ik gebruik deze ook nog wel eens snel en zeer eenvoudig zowel voor Windows als de iMac
Krijg hem niet aan de praat, en dacht dan ga ik hem kopen ( was gratis tot 2-12-21) maar zag toen een bedrag van 60,50€, dat is toch wel veel voor iets uitproberen voor een eenvoudige oude man.
Citaat van Jez op 17 oktober 2021, 21:20On 9/24/2021 at 4:49 PM, zomersla said:Krijg hem niet aan de praat, en dacht dan ga ik hem kopen ( was gratis tot 2-12-21) maar zag toen een bedrag van 60,50€, dat is toch wel veel voor iets uitproberen voor een eenvoudige oude man.
Beetje late reactie, maar Mike stelt, elke keer als een sleutel verloopt, een nieuwe sleutel beschikbaar (het kan af en toe een dag of twee duren). Hier is een link naar het relevante topic waarin hij dit doet: https://forum.makemkv.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1053
On 9/24/2021 at 4:49 PM, zomersla said:Krijg hem niet aan de praat, en dacht dan ga ik hem kopen ( was gratis tot 2-12-21) maar zag toen een bedrag van 60,50€, dat is toch wel veel voor iets uitproberen voor een eenvoudige oude man.
Beetje late reactie, maar Mike stelt, elke keer als een sleutel verloopt, een nieuwe sleutel beschikbaar (het kan af en toe een dag of twee duren). Hier is een link naar het relevante topic waarin hij dit doet: https://forum.makemkv.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1053