programma om films om te zetten naar mkv
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 17 juli 2021, 06:13hallo
weten jullie bij welk programma ik een film naar mkv kan omzetten liefst een free programma
bedankt alvast
hallo
weten jullie bij welk programma ik een film naar mkv kan omzetten liefst een free programma
bedankt alvast
Citaat van Demo op 17 juli 2021, 06:26Die programma's zijn hier op Duken.nl al vaker voorbij gekomen en besproken, maar ik denk dat je goed uit de voeten kan met de Gratis Software van Wondershare
Die programma's zijn hier op Duken.nl al vaker voorbij gekomen en besproken, maar ik denk dat je goed uit de voeten kan met de Gratis Software van Wondershare
Citaat van louis1970 op 17 juli 2021, 09:06Freemake biedt freeware in de waarste zin van het woord: geen beperkingen, geen registratie. Download en maak gebruik van onze gratis Video Converter, Video Downloader, YouTube Converter, Audio Converter en Free Music Box!
Freemake biedt freeware in de waarste zin van het woord: geen beperkingen, geen registratie. Download en maak gebruik van onze gratis Video Converter, Video Downloader, YouTube Converter, Audio Converter en Free Music Box!
Citaat van zomersla op 17 juli 2021, 10:141 uur geleden zei louis1970:Freemake biedt freeware in de waarste zin van het woord: geen beperkingen, geen registratie. Download en maak gebruik van onze gratis Video Converter, Video Downloader, YouTube Converter, Audio Converter en Free Music Box!
Is er ook iets voor iMac?
1 uur geleden zei louis1970:Freemake biedt freeware in de waarste zin van het woord: geen beperkingen, geen registratie. Download en maak gebruik van onze gratis Video Converter, Video Downloader, YouTube Converter, Audio Converter en Free Music Box!
Is er ook iets voor iMac?
Citaat van louis1970 op 17 juli 2021, 10:5034 minuten geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Ik Kan helaas niks voor je vinden in iMac 🤕
34 minuten geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Ik Kan helaas niks voor je vinden in iMac 🤕
Citaat van Demo op 17 juli 2021, 11:161 uur geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Hoi @zomersla, je kan HandBrake ook gebruiken op je Mac. Dit is overigens een uitstekend stukje gratis software. Zie Handbrake downloadpagina
1 uur geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Hoi @zomersla, je kan HandBrake ook gebruiken op je Mac. Dit is overigens een uitstekend stukje gratis software. Zie Handbrake downloadpagina
Citaat van William op 17 juli 2021, 11:181 uur geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Persoonlijk gebruikte ik altijd Handbrake. Prima programma.
1 uur geleden zei zomersla:Is er ook iets voor iMac?
Persoonlijk gebruikte ik altijd Handbrake. Prima programma.
Citaat van Demo op 18 juli 2021, 16:26En als we het over de duvel hebben, is er een update van deze software:
Versie 1.4.0 van HandBrake is verschenen. Dit opensourceprogramma, dat beschikbaar is voor Windows, Linux en macOS, kan filmmateriaal omzetten naar bestanden met onder meer een h.264-, h265- of mpeg4-beeldindeling en een aac-, ac3-, mp3- of Ogg Vorbis-geluidsindeling. Er zijn presets aanwezig voor veelgebruikte apparatuur, zoals een iPad, AppleTV of Android tablet en er kan ook met zaken als hoofdstukindeling en ondertiteling rekening gehouden worden. Versie 1.4.0 voegt onder meer ondersteuning voor hdr10 en 10- en 12bit-encoding toe, en heeft onder Windows .Net 5.0 nodig.
Zie voor de volledige changelog van deze uitgave het artikel en download mogelijkheid op Tweakers.net
En als we het over de duvel hebben, is er een update van deze software:
Versie 1.4.0 van HandBrake is verschenen. Dit opensourceprogramma, dat beschikbaar is voor Windows, Linux en macOS, kan filmmateriaal omzetten naar bestanden met onder meer een h.264-, h265- of mpeg4-beeldindeling en een aac-, ac3-, mp3- of Ogg Vorbis-geluidsindeling. Er zijn presets aanwezig voor veelgebruikte apparatuur, zoals een iPad, AppleTV of Android tablet en er kan ook met zaken als hoofdstukindeling en ondertiteling rekening gehouden worden. Versie 1.4.0 voegt onder meer ondersteuning voor hdr10 en 10- en 12bit-encoding toe, en heeft onder Windows .Net 5.0 nodig.
Zie voor de volledige changelog van deze uitgave het artikel en download mogelijkheid op Tweakers.net