Problemen met spotweb ????
Citaat van Vreemdeling op 10 augustus 2022, 17:18Op 9-8-2022 om 19:08 zei Bertram:Als ik een Engelse IP gebruik in mijn VPN krijg ik dat ook
Dat zal het hem zijn denk ik 🙂
8 uur geleden zei Edjuh 71:misschien staat er op je pc een firewall, die hem beveiligd.
maar je kan hem ook op een windows computer installeren. wie weet werkt dit.
via deze link kan je het proberen.
misschien dat het dan wel lukt.
Ik gebruik de web versie 🙂
Op 9-8-2022 om 19:08 zei Bertram:Als ik een Engelse IP gebruik in mijn VPN krijg ik dat ook
Dat zal het hem zijn denk ik 🙂
8 uur geleden zei Edjuh 71:misschien staat er op je pc een firewall, die hem beveiligd.
maar je kan hem ook op een windows computer installeren. wie weet werkt dit.
via deze link kan je het proberen.
misschien dat het dan wel lukt.
Ik gebruik de web versie 🙂
Citaat van Edjuh 71 op 11 augustus 2022, 09:2616 uur geleden zei Vreemdeling:Dat zal het hem zijn denk ik
![]()
Ik gebruik de web versie
![]()
bij de webversie hoef je niet in te loggen, maar bij de app wel, daarom heb ik beide. werkt de ene niet, dan doet de ander het altijd.
16 uur geleden zei Vreemdeling:Dat zal het hem zijn denk ik
![]()
Ik gebruik de web versie
![]()
bij de webversie hoef je niet in te loggen, maar bij de app wel, daarom heb ik beide. werkt de ene niet, dan doet de ander het altijd.
Citaat van Vreemdeling op 12 augustus 2022, 07:3322 uur geleden zei Edjuh 71:bij de webversie hoef je niet in te loggen, maar bij de app wel, daarom heb ik beide. werkt de ene niet, dan doet de ander het altijd.
Inloggen dat wil ik al helemaal niet, ging over het bezoek op de pagina. En de foutmelding hiervan 🙂
22 uur geleden zei Edjuh 71:bij de webversie hoef je niet in te loggen, maar bij de app wel, daarom heb ik beide. werkt de ene niet, dan doet de ander het altijd.
Inloggen dat wil ik al helemaal niet, ging over het bezoek op de pagina. En de foutmelding hiervan 🙂