wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Popcorn time geen ondertiteling bij serie's

VorigePage 2 of 2

ja echt  super irittant ik kijk alleen maar nu een serie op popcorn time omdat het is gestopt op netflix en het loopt de hele tijd vat en ook al geen nederlandse ondertitelg se iemand help me want ik ben niet zn coputer nerd..... XOXO:)   :help:

Herkenbaar... Heb zelf ook netflix en helaas gebeurt het nog wel eens dat er films verdwijnen. Disney films lijken het veel te hebben, de kids missen dan opeens hun filmpje . Maar dan kunnen we even terugvallen op de alternatieven zoals Popcorn.

Voor je subtitles zou je de nieuwe Popcorn time kunnen gebruiken van http://popcorn-time.to/ en deze tips:

soms heb ik ook dat de ondertiteling niet gelijkt loopt met het beeld. het is dan dat de ondertiteling meer dan 1 minuut voorloopt. zijn er meer die dit probleem herkennen?

ik heb sins kort de nieuwste versie van popcorntime maar heb bij niets ondertiteling hoe kan ik dit oplossen ?x

Welke versie van Popcorn time hebben jullie gedownload en vanaf welke website? Als je dit soort problemen houd is Exodus ook een leuk alternatief voor Popcorn time

o.o oke ik heb het niet persee bij siries maar als ik een film download, en dat zet ik wel de sub aan, maar hij dload de subs niet mee? terwijl hij dit wel eerst deed? iemand een idee hoe ik dit oplos of moet ik gewoon de subs er  los bij vinden?

Alvast bedankt :)

Ik heb geen problemen met subs bij series, wel bij films. Opgelost met de aanwijzing van Freddytje:

Op 3-10-2014 om 11:30 zei Freddytje:

Je moet via subscene.com te subtitels downloaden en dan bij popcorn time bij subtitels klikken op custom en dan de gedownload ondertiteling toevoegen....

Thanks Freddytje!!

VorigePage 2 of 2