wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time

VorigePage 2 of 10Volgende

Popcorn Time ik wil dit op mijn pc installeren maar dat lukt niet ik heb een i7 systeem

Popcorn Time ik wil dit op mijn pc installeren maar dat lukt niet ik heb een i7 systeem

Zou je iets specefieker willen zijn?

- wat lukt er niet?

Foutmeldingen?

Welk besturingssysteem heb je?

ja het is me toch gelukt alleen krijg ik geen nl ondertiteling kan je dat ergens instellen?

Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GB

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

"Popcorn Time streamt films door ze te downloaden uit de torrentdatabase van YIFY" Lees ik. YIFY staat bekend om het comprimeren van 1080p en 720p films tot 1,5GB met weinig kwaliteit verlies. DTS zit er dan natuurlijk niet in, maar het is zeker beter dan een xvid!

Sjeeessss, dit werkt inderdaad echt als de brandweer!

Ja... ik vraag mij af hoelang dit blijft draaien. Het werkt net even te makkelijk en goed en goede kwaliteit. Nu nog Nederlandse subtitels :)

Bij mij werkt ie ook nog niet. Als ik hem opstart krijg ik een fractie van een seconde een venster te zien en dan sluit ie hem af. Heb mijn virusscanner uitgezet maar dat werkte ook niet. Iemand een geweldige ingeving misschien?

Ik heb een vraagje. Bij mij hapert hij redelijk veel.. Kan dit door mijn internetverbinding te maken hebben? Of iemand een idee? Alvast bedankt voor de tips!

heb je dit zowel op 720p als 1080?

Wat gebeurt er als je de film enige tijd pauzeerd. Loopt hij daarna wel goed door?

Ja, kijk hem vooral op 720p en dan is het haperen en dan weer 4 seconden beeld..

Met pauzeren maakt dat niet uit helaas. Zou dit aan mijn uploadsnelheid kunnen liggen?

VorigePage 2 of 10Volgende