Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
Citaat van Duken op 6 maart 2014, 12:21Een intuïtief stukje software dat het kijken van films een stuk makkelijker maakt. Want het handmatig downloaden van torrents en wachttijden zijn hiermee verleden tijd.
Popcorn Time is een project van een aantal ontwikkelaars uit Buenos Aires. Het werkt op OS X, Windows en Linux en laat zich doodeenvoudig bedienen. Na het openen van de gratis app krijg je direct de populairste films in te zien, met aan de linkerkant een lijst van subgenres en daarboven een zoekbalk. Als je een film aanklikt wordt rechts een korte beschrijving van filmrecensiesite Rotten Tomatoes getoond. Als je met je muis over de filmposter beweegt kun je -indien beschikbaar- de kwaliteit selecteren, dit is meestal 720p of 1080p.
Hier kun je ook een van de beschikbare ondertitels kiezen. Klik op ‘kijk nu’, wacht even totdat de bufferbalk vol is, en de film begint. Het is echt bijzonder simpel.
Hoe werkt het?
Popcorn Time streamt films door ze te downloaden uit de torrentdatabase van YIFY. Wanneer je een film kijkt (en dus tegelijkertijd downloadt), upload je automatisch stukjes film via het p2p-netwerk naar andere gebruikers. Het werkt dus net als met reguliere torrents, alleen hoef je hier niet te wachten totdat de complete film eerst is gedownload. De film wordt opgeslagen in een geheime folder, en automatisch gedeletet wanneer je computer opnieuw opstart, aldus Popcorn Time. Oh, en het is net zo legaal/illegaal als films downloaden via torrents. Dat verschilt dus per land.
Je kunt Popcorn Time downloaden voor Windows 7 en hoger, Mac OS X 10.7 en hoger en Linux. Het gaat nog wel om bètaversies, maar op Macs en in Windows lijkt het stabiel te werken. Mocht je het proberen: laat ons weten wat je er van vindt en of het je huidige films-kijken-op-de-compter-ervaring beter maakt.
Een intuïtief stukje software dat het kijken van films een stuk makkelijker maakt. Want het handmatig downloaden van torrents en wachttijden zijn hiermee verleden tijd.
Popcorn Time is een project van een aantal ontwikkelaars uit Buenos Aires. Het werkt op OS X, Windows en Linux en laat zich doodeenvoudig bedienen. Na het openen van de gratis app krijg je direct de populairste films in te zien, met aan de linkerkant een lijst van subgenres en daarboven een zoekbalk. Als je een film aanklikt wordt rechts een korte beschrijving van filmrecensiesite Rotten Tomatoes getoond. Als je met je muis over de filmposter beweegt kun je -indien beschikbaar- de kwaliteit selecteren, dit is meestal 720p of 1080p.
Hier kun je ook een van de beschikbare ondertitels kiezen. Klik op ‘kijk nu’, wacht even totdat de bufferbalk vol is, en de film begint. Het is echt bijzonder simpel.
Hoe werkt het?
Popcorn Time streamt films door ze te downloaden uit de torrentdatabase van YIFY. Wanneer je een film kijkt (en dus tegelijkertijd downloadt), upload je automatisch stukjes film via het p2p-netwerk naar andere gebruikers. Het werkt dus net als met reguliere torrents, alleen hoef je hier niet te wachten totdat de complete film eerst is gedownload. De film wordt opgeslagen in een geheime folder, en automatisch gedeletet wanneer je computer opnieuw opstart, aldus Popcorn Time. Oh, en het is net zo legaal/illegaal als films downloaden via torrents. Dat verschilt dus per land.
Je kunt Popcorn Time downloaden voor Windows 7 en hoger, Mac OS X 10.7 en hoger en Linux. Het gaat nog wel om bètaversies, maar op Macs en in Windows lijkt het stabiel te werken. Mocht je het proberen: laat ons weten wat je er van vindt en of het je huidige films-kijken-op-de-compter-ervaring beter maakt.
Citaat van PeaceFreak op 6 maart 2014, 14:18Awesome, dit programma ga ik zo effe uitproberen.
Thanks Duken!
Awesome, dit programma ga ik zo effe uitproberen.
Thanks Duken!
Citaat van Releases op 6 maart 2014, 17:13Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GB
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GB
Citaat van Farid. op 6 maart 2014, 18:21Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GBVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Denk dat het deels te maken heeft met je intetnetsnelheid
Maar als ik de tekst zo lees dan streamt het programma een normale film torrent, hoe het met de kwaliteit zit zou ik nog niet weten. Ik ga later vanavond het programmatje even testen en dan laat ik weten of het wat is
Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GBVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Denk dat het deels te maken heeft met je intetnetsnelheid
Maar als ik de tekst zo lees dan streamt het programma een normale film torrent, hoe het met de kwaliteit zit zou ik nog niet weten. Ik ga later vanavond het programmatje even testen en dan laat ik weten of het wat is
Citaat van Releases op 6 maart 2014, 19:26Glasvezel 200 Mbit is meer als zat verder, dus dat heeft geen impact op de prestaties. Uiteraard bedraad aangesloten.
Glasvezel 200 Mbit is meer als zat verder, dus dat heeft geen impact op de prestaties. Uiteraard bedraad aangesloten.
Citaat van DukeNPDA op 6 maart 2014, 20:20Dit werkt echt als de brandweer. Keihard full Hd en binnen 30 SECONDEN starten bij mij de films. Je kan ze zelfs skippen en doorspoelen.
Damn nice.... Subs alleen niet altijd in het Nederlands. Maar dat komt vast nog! Top pakket 🙂
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Dit werkt echt als de brandweer. Keihard full Hd en binnen 30 SECONDEN starten bij mij de films. Je kan ze zelfs skippen en doorspoelen.
Damn nice.... Subs alleen niet altijd in het Nederlands. Maar dat komt vast nog! Top pakket 🙂
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van PeaceFreak op 7 maart 2014, 10:57Alleen hoe komen de Nederlandse ondertitels er onder??
Alleen hoe komen de Nederlandse ondertitels er onder??