do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 19 of 33Volgende

Ik weet ook echt niet waar al die verhalen vandaan komen , erg jammer ook 

Zouden beter samen kunnen werken met elkaar (torrentsites) tegen brein en dfw dan elkaar juist zwart maken 

Begrijp de paniek niet zo, men promoot hier veelvuldig voor totale bescherming/anonimiteit een VPN. Net zoals je op piratebay download zou je toch ook zonder zorgen je kunnen bevinden op P2H?

En buiten dat, je denkt toch niet dat ze telkens als eerste met de nieuwste releases komen dat daar ergens een instantie achter zit; dat kan en mag helemaal niet rechtswijze.

Daar sluit ik mij ook volledig bij aan, @misterjaws
Wie een VPN gebruikt, kan niet zomaar getraceerd worden.

Persoonlijk erger ik mij ook aan de verhalen, @ShadowMaster
Ik heb zelf mijn theorieën gedeeld in dit topic.
Achteraf denk ik dat de website niet in handen is van Brein of een andere instantie.

Inderdaad, verhalen als ' ik ga deze site maar een tijd mijden want ik vertrouw het niet meer zo' dan heb je niet veel aan je VPN gezien VPN bedrijven met name bestaan door torrent en NZB gebruikers.

Dus mocht nu onverhoopt iets mis zijn met P2H (waar geen aanwijzingen voor zijn) dan nog zie ik het probleem niet voor VPN gebruikers. Het ergste geval is dat zo'n site na een tijd niet meer zal bestaan.

Dat zat ik mij ook af te vragen; waarom zou DFW en Brein materiaal op de site zetten. Ten eerste is dat uitlokking, en ze zijn dan zelf ook illegaal bezig.

Als we dat buiten beschouwing laten .. waarom dan een tegenstrijdig bericht van Tweakers (met Tim Kuik) en P2H, die het ontkent. Dat vind ik wel vreemd.

Inderdaad @Meh Meh ben de verhalen ook wel zat eigenlijk.

@misterjaws je hebt daar wel een goed punt over VPN, heb er zelf ook 1tje 😋

De site doet het in ieder geval wel, dat dan weer wel ;)

14 uur geleden zei Ronin:

De site doet het in ieder geval wel, dat dan weer wel ;)

Bij mijn anders niet 😋

Site ligt er al weer aardig wat uurtjes uit.   Dus er zal wel weer wat aan de hand zijn.

Op dit moment zijn ze offline: https://downforeveryoneorjustme.com/place2home.org

VorigePage 19 of 33Volgende