Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2018, 15:268 minuten geleden zei Polarbear1:Heb je mijn bericht wel gelezen waar je net commentaar op gaf??
dat juist daarom alles op hetzelfde draait wat alleen kan als serverinlog en domeininlog afgegeven is? Wat snap je niet???
Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:Citaatwat ik als feiten zet, zijn feiten...
Enkele zinnen daarna:
Citaatben ik gewoon iemand die zomaar gokt hoe dingen werken
8 minuten geleden zei Polarbear1:Heb je mijn bericht wel gelezen waar je net commentaar op gaf??
dat juist daarom alles op hetzelfde draait wat alleen kan als serverinlog en domeininlog afgegeven is? Wat snap je niet???
Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:
Citaatwat ik als feiten zet, zijn feiten...
Enkele zinnen daarna:
Citaatben ik gewoon iemand die zomaar gokt hoe dingen werken
Citaat van FilmGek op 19 mei 2018, 15:29idd "nieuwe"" uploader" http://prntscr.com/jjxt1s
download niks om na te kijken, maar wordt steeds vreemder
idd "nieuwe"" uploader" http://prntscr.com/jjxt1s
download niks om na te kijken, maar wordt steeds vreemder
Citaat van Demo op 19 mei 2018, 15:321 minuut geleden zei FilmGek:lok accounts waarmee brein het vertrouwen wilt wekken. Serie-team is bekend van p2h.net
1 minuut geleden zei FilmGek:
lok accounts waarmee brein het vertrouwen wilt wekken. Serie-team is bekend van p2h.net
Citaat van ShadowMaster op 19 mei 2018, 15:35ja wou al zeggen serie-team komt mij bekend voor.
inderdaad wat iemand hier boven al zegt, wordt steeds vreemder
![]()
Wanneer komt er nou eens iemand met echte informatie wat er nou echt aan de hand is, wou dat dit allemaal maar een droom was
Want zo wordt iedereen bang in torrentland.
ja wou al zeggen serie-team komt mij bekend voor.
inderdaad wat iemand hier boven al zegt, wordt steeds vreemder
Wanneer komt er nou eens iemand met echte informatie wat er nou echt aan de hand is, wou dat dit allemaal maar een droom was
Want zo wordt iedereen bang in torrentland.
Citaat van Gestopte gebruiker op 19 mei 2018, 15:374 minuten geleden zei Meh Meh:Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:Enkele zinnen daarna:
Lol, sarcasme is iets wat je nog moet leren he!!
Maar ik als newbie zal me afzijdig gaan houden hiervan aangezien alle grote jongens uit de torrentwereld het beter weten...
Maar toevallig zit extreme hier ook, die kan je vast wel vertellen hoe het zat in de hoogtij dagen toen ik topspinner en hij het goed deden wie de gene was die bij beide concurrenten gewoon de SSH (als je ooit van gehoord hebt) van hun servers kreeg om mee te kijken en bijv ddos te fixen etc. Toen was er nog respect en gunde mensen elkaar wat en gezonde sites...
ik ga me hier verder buiten houden want ik heb de feiten al opgeteld als broekie in de torrentwereld maar ik begrijp dat jij het beter weet..... succes !!!!!!!!
4 minuten geleden zei Meh Meh:Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:Enkele zinnen daarna:
Lol, sarcasme is iets wat je nog moet leren he!!
Maar ik als newbie zal me afzijdig gaan houden hiervan aangezien alle grote jongens uit de torrentwereld het beter weten...
Maar toevallig zit extreme hier ook, die kan je vast wel vertellen hoe het zat in de hoogtij dagen toen ik topspinner en hij het goed deden wie de gene was die bij beide concurrenten gewoon de SSH (als je ooit van gehoord hebt) van hun servers kreeg om mee te kijken en bijv ddos te fixen etc. Toen was er nog respect en gunde mensen elkaar wat en gezonde sites...
ik ga me hier verder buiten houden want ik heb de feiten al opgeteld als broekie in de torrentwereld maar ik begrijp dat jij het beter weet..... succes !!!!!!!!
Citaat van Duken op 19 mei 2018, 15:47@Polarbear1, mehmeh bedoeld het niet aanvallend. Volgens mij geeft hij alleen aan dat hij niet helemaal snapt. Dat mag toch geen probleem zijn?
Overigens snap ik er ook helemaal niks meer van. Wij weten niet wie er beheerder is op site a of community b. Dat maakt het natuurlijk lastig. Waarschijnlijk
Volgens mij zijn inhoudelijke gesprekken en discussies leuk. Laten we dat ook zou houden.
Zo kan ik mij niet voorstellen dat Brein een nep site opzet en net uploaders. In mijn gedachten is dat de wereld op zijn kop... Ik zie nergens de winst? Het blijft een vreemd verhaal.
Edit.
Eigenlijk precies wat mehmeh eerder aangaf:
Ik ben zeer geïnteresseerd in een onderbouwde mening en ervaringen van andere mensen. Zelf kan ik er nog steeds geen chocolade van maken.
@Polarbear1, mehmeh bedoeld het niet aanvallend. Volgens mij geeft hij alleen aan dat hij niet helemaal snapt. Dat mag toch geen probleem zijn?
Overigens snap ik er ook helemaal niks meer van. Wij weten niet wie er beheerder is op site a of community b. Dat maakt het natuurlijk lastig. Waarschijnlijk
Volgens mij zijn inhoudelijke gesprekken en discussies leuk. Laten we dat ook zou houden.
Zo kan ik mij niet voorstellen dat Brein een nep site opzet en net uploaders. In mijn gedachten is dat de wereld op zijn kop... Ik zie nergens de winst? Het blijft een vreemd verhaal.
Edit.
Eigenlijk precies wat mehmeh eerder aangaf:
Ik ben zeer geïnteresseerd in een onderbouwde mening en ervaringen van andere mensen. Zelf kan ik er nog steeds geen chocolade van maken.
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2018, 15:52Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.
Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%
Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.
Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%
Citaat van Gestopte gebruiker op 19 mei 2018, 15:55Hoi duken,
mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??
met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???
Hoi duken,
mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??
met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???
Citaat van Gestopte gebruiker op 19 mei 2018, 15:563 minuten geleden zei Meh Meh:Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.
Heb je ip van de uploader die je in client ziet al door whois gehaald?
3 minuten geleden zei Meh Meh:Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.
Heb je ip van de uploader die je in client ziet al door whois gehaald?
Citaat van Daan197611 op 19 mei 2018, 15:57Wat een Discussie hier zeg hahahaha. Maar daar is een forum ook voor.
Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken. Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.
Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet! Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen. Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.
Wat een Discussie hier zeg hahahaha. Maar daar is een forum ook voor.
Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken. Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.
Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet! Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen. Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.