wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

Page 1 of 33Volgende

Oke, http://www.place2home.org is offline door stichting brein. Dat staat op de site:

De website place2home.org is op last van stichting BREIN gesloten.
Op de website zijn de afgelopen jaren duizenden (recente) films, tv-series, 
muziek, games en e-books ter beschikking gesteld. Het ter beschikking 
stellen van auteursrechtelijk beschermde werken maken inbreuk op de auteurs- 
rechten van de rechthebbende op die werken. Oook het downloaden uit ongeautoriseerde 
bron is verboden in Nederland. Place2Home.org is met Stichting BREIN tot een 
schikking gekomen. Voor aanbieders van legale content verwijst place2home.org 
u naar thecontentmap.nl en film.nl.

Wat gebeurt er met mijn account? Kan brein zien wat ik heb gedownload? Ik had geen VPN. :( Wie kan er meer informatie geven. Hoe kan zo een grote site opeens worden gevonden door brein..... Help

Dat is een klapper in de Nederlandse torrent community. Place2home.org was de grootste besloten Nederlandse Torrentsite. 

Wat Brein kan doen met je ip adres en de downloads die je ooit hebt gedaan is mij zo 123 niet duidelijk. Maar volgens mij doen ze daar niks mee.

Maar voor iedereen geldt, gebruik een VPN of je nou download of niet. 

het is wel een erg spijtig bericht. Ze bestonden al een jaar of 5? 

:(

rip mij serie kijken:( agent of shield hun waren eens die met nederlands ondertiteling er op zetten:P

denk dat langzaam al nederland site weg gaan.

en dan kan je 4 stream dingen nemen (en 10 euro per stream betalen)

We hebben hier een overzicht staan van de top 10 en beste (Nederlandse) torrent sites van 2018. Die lijst is weer bijgewerkt. 

Weet iemand hoe ze zijn gepakt? :help:

na een lang onderzoek hebben ze vandaag 1 persoon aangeschreven per aangetekende brief, echt brein methode maar de persoon die nu is gepakt, moet extreem hoge boete betalen, en een dwangsom als site online zou blijven en niet een kleine dwangsom ook. 

1 minuut geleden zei Gast ultimate member:

na een lang onderzoek hebben ze vandaag 1 persoon aangeschreven per aangetekende brief, echt brein methode maar de persoon die nu is gepakt, moet extreem hoge boete betalen, en een dwangsom als site online zou blijven en niet een kleine dwangsom ook. 

Bedankt voor de informatie. Dan kunnen we goed begrijpen dat dit gebeurt. Jammer.. ik vraag mij af hoe ze bij die persoon zijn gekomen. 5 jaar anoniem zijn is (was) erg knap als site eigenaar.

Ik kom er net achter dat ze down zijn. :mad: 

Is alleen de website offline gehaald of heeft brein ook gegevens van de downloaders / leden?

Zojuist zei Gast Lars:

Ik kom er net achter dat ze down zijn. :mad: 

Is alleen de website offline gehaald of heeft brein ook gegevens van de downloaders / leden?

ook gegevens als geen VPN gebruiken !

Mooie boel weer en weer een torrentsite offline!   Is de laaste tijd wel heel vaak raak.   Was er heel lang lid en volgens mij hadden ze p2h al een hele tijd op de korrel.   Las laatst ergens wat dat ze bepaalde gebruikers al in de gaten hadden. 

Voor alternatief kan je ook naar Ultimate-Force.biz gaan die (nog) online is.  

Page 1 of 33Volgende