do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2Home.net niet meer in te loggen / account probleem

VorigePage 2 of 3Volgende

We hebben op Duken een speciale pagina waarop de beste Usenet gemeenschappen staan. Maar die kan ik zo niet vinden... :bloos: Heeft iemand een idee waar die pagina is?

:)

Bedankt, die pagina zocht ik.

Weet iemand of er nog een mogelijkheid is om (opnieuw) lid te worden van p2h? Vroeger best actief geweest maar nu is mijn account verwijderd. 

Nu niet, de community is gesloten. Maar volgens mij wist @Meh Meh wanneer ze weer open gingen.

Oké bedankt voor je reactie. Wacht ik dat even af. Zou fijn zijn als het op een gegeven moment weer open ging:) 

Ik las vorige week op het forum dat ze over enkele weken de registratie mogelijk weer openzetten. Hou rekening met maanden.

Oké ik ga hopen en duimen voor weken ;) zou je het misschien hier kunnen melden als je meer weet? Dat zou fantastisch zijn. Bedankt in ieder geval voor je reactie

Als ik zie dat de registratie weer open staat zal ik dat hier doorgegeven. 
Ik vraag mij af wat ze bij P2H aan het uitspoken zijn, ze hebben leden verwijderd en de registratie gesloten.
Waarschijnlijk zijn ze bang voor Brein.

Dankjewel! En dat snap ik inderdaad . voor degene doe al lid zijn is dat ideaal. Alleen jammer voor diegene doe daar buiten vallen.. Maar ik wacht rustig af en wie weet..

VorigePage 2 of 3Volgende