Place2Home.net niet meer in te loggen / account probleem
Citaat van deurenkletser op 20 oktober 2017, 13:58Hallo allen,
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen bij Place2home.net. Account blijkt niet gevonden te zijn. Registeren is blijkbaar tijdelijk niet mogelijk...
Gaan ze underground of zijn er nog mensen met dit probleem?
Hallo allen,
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen bij Place2home.net. Account blijkt niet gevonden te zijn. Registeren is blijkbaar tijdelijk niet mogelijk...
Citaat van William op 20 oktober 2017, 17:103 uur geleden zei deurenkletser:Hallo allen,
Wat vreemd. Ik ervaar geen problemen met inloggen.
3 uur geleden zei deurenkletser:Hallo allen,
Wat vreemd. Ik ervaar geen problemen met inloggen.
Citaat van deurenkletser op 20 oktober 2017, 18:54Ja, heel vreemd. Ik heb de gebruik gemaakt van het contactformulier. Hopelijk weet ik snel meer. Een ban zou me vreemd lijken eigenlijk...
Ja, heel vreemd. Ik heb de gebruik gemaakt van het contactformulier. Hopelijk weet ik snel meer. Een ban zou me vreemd lijken eigenlijk...
Citaat van deurenkletser op 20 oktober 2017, 19:5531 minuten geleden zei Duken:Om welke place2home gaat het? .net of .org?
Over .net
31 minuten geleden zei Duken:Om welke place2home gaat het? .net of .org?
Over .net
Citaat van Meh Meh op 20 oktober 2017, 20:27Ik logde enkele minuten geleden succesvol in op place2home.net.
Weet je zeker dat je de juiste website met de juiste logins gebruikt?
Kan iemand anders je email lezen en dus het wachtwoord aanpassen van de website?
Heb je misschien iets gezegd op de website waarop ze je hebben geblokkeerd?Tip; Probeer het met een andere browser. Als je Firefox gebruikt, probeer het dan met Chrome, Edge, Safari of Internet Explorer.
Ik logde enkele minuten geleden succesvol in op place2home.net.
Kan iemand anders je email lezen en dus het wachtwoord aanpassen van de website?
Heb je misschien iets gezegd op de website waarop ze je hebben geblokkeerd?
Tip; Probeer het met een andere browser. Als je Firefox gebruikt, probeer het dan met Chrome, Edge, Safari of Internet Explorer.
Citaat van deurenkletser op 21 oktober 2017, 05:218 uur geleden zei Meh Meh:Ik logde enkele minuten geleden succesvol in op place2home.net.
Heb je misschien iets gezegd op de website waarop ze je hebben geblokkeerd?Tip; Probeer het met een andere browser. Als je Firefox gebruikt, probeer het dan met Chrome, Edge, Safari of Internet Explorer.
Nee, het lukt ook niet met andere browsers. Heb de inloggegevens van 3 jaar terug teruggevonden in de mail, dus ze zijn correct. Heb toch altijd op een correcte manier bedankt. Bij een ban zou ik ook een mail verwachten. Ofwel is account overgenomen, maar ook dat lijkt me heel vreemd. Dan wachten we maar op een reactie of tot de registratie terug open gaat. Toch bedankt allen om snel te reageren!
8 uur geleden zei Meh Meh:Ik logde enkele minuten geleden succesvol in op place2home.net.
Nee, het lukt ook niet met andere browsers. Heb de inloggegevens van 3 jaar terug teruggevonden in de mail, dus ze zijn correct. Heb toch altijd op een correcte manier bedankt. Bij een ban zou ik ook een mail verwachten. Ofwel is account overgenomen, maar ook dat lijkt me heel vreemd. Dan wachten we maar op een reactie of tot de registratie terug open gaat. Toch bedankt allen om snel te reageren!
Citaat van Meh Meh op 21 oktober 2017, 09:12Als ze niet binnen een weekje reageren raad ik je aan om een andere account aan te maken en ze te vragen wat er is gebeurd.
Als ze niet binnen een weekje reageren raad ik je aan om een andere account aan te maken en ze te vragen wat er is gebeurd.
Citaat van deurenkletser op 23 oktober 2017, 13:02Op 21-10-2017 om 11:12 zei Meh Meh:Als ze niet binnen een weekje reageren raad ik je aan om een andere account aan te maken en ze te vragen wat er is gebeurd.
Helaas nog steeds geen reactie, nog steeds onmogelijk om in te loggen.
Een nieuwe account aanmaken gaat blijkaar niet meer. Tijdelijk niet mogelijk krijg ik te lezen. Jammer, ik zal een alternatief moeten gaan zoeken denk ik.
Op 21-10-2017 om 11:12 zei Meh Meh:Als ze niet binnen een weekje reageren raad ik je aan om een andere account aan te maken en ze te vragen wat er is gebeurd.
Helaas nog steeds geen reactie, nog steeds onmogelijk om in te loggen.
Een nieuwe account aanmaken gaat blijkaar niet meer. Tijdelijk niet mogelijk krijg ik te lezen. Jammer, ik zal een alternatief moeten gaan zoeken denk ik.
Citaat van deurenkletser op 24 oktober 2017, 08:36Via iemand vernomen dat ze blijkbaar 'grote poets' hebben gehouden in hun accounts, hierdoor is die van mij er waarschijnlijk tussenuit gevallen. Helaas geen gevolg gegeven aan mijn verdwenen account. Blijkt weinig tot niets aan te doen. We zullen op zoek gaan naar andere alternatieven of wachten tot de registratie terug open gaat. Iemand nog goede adressen toevallig?
Via iemand vernomen dat ze blijkbaar 'grote poets' hebben gehouden in hun accounts, hierdoor is die van mij er waarschijnlijk tussenuit gevallen. Helaas geen gevolg gegeven aan mijn verdwenen account. Blijkt weinig tot niets aan te doen. We zullen op zoek gaan naar andere alternatieven of wachten tot de registratie terug open gaat. Iemand nog goede adressen toevallig?