vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Pizza, bestellen of in de oven?

VorigePage 2 of 3Volgende
2 uur geleden zei Rikkert.:

Pasta pizza?

Is dat gewoon.. pizza met pasta erop?

Chocolade pizza.. Je verzint het wel allemaal haha

ja gewoon met pasta erop erg smullen is dat , dat is ook echt mijn lievelings pizza

pizza-pasta.png?ssl=1

helaas nog niet in Nederland gezien in 1 van de winkels helaas alleen in duitsland nog gevonden dus als ik naar duitsland ga neem ik gewoon een stuk of 5 tegelijk mee.
chocolade pizza vond ik zelf te machtig dus dat wordt het niet meer voor mij :P

Afbeeldingsresultaat voor chocolade pizza

WTF? Je bedoelde Italiaanse pasta? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Schijnbaar is er een markt voor.  :D
Ik begin mij spontaan af te vragen of er ook pizza's met haring, uitjes en slagroom worden verkocht.

Vet leerzaam topic nog haha. Ik ken die pizza's ook niet. Wist niet eens van het bestaan. :o

Pizza pasta zal ook lekker vullen. Ik krijg honger

Het aanbod in Duitsland is veel en veel groter. Een reden om een dagje de grens over te gaan voor de echte pizza liefhebber.

Ja ze hebben daar ook veel meer soorten Cornflakes. Wij hebben hier maar een stuk of 8 smaken en in Duitsland / Frankrijk hebben ze schappen vol smaken. Misschien moeten we emigreren voor de pizza's en de cornflakes ;)

Of gewoon pizza's (en cornflakes..) importeren en hier verkopen via rarepizzas.nl ^_^

Smakelijk :P

20170910_184042.jpg

Fantastische camera zit er op die S8. :) 
En de pizza ziet er smakelijk uit. Al zou ik die rare plakjes eraf halen, wij geiten eten geen vlees noch vis.

S8+, maar camera is het zelfde en geweldig ja!

Vind het zelf wel lekker die plakjes jammie

Is ook erg lekker. Bijna onmisbaar op een pizza. Ik at vroeger meer vlees dan wat dan maar ook.
Steak, varken, kip, kameel, hagedissen, slang, gefrituurde scorpioenen en vogelspinnen, ik at alles dat liep, zwom, vloog of kroop.
Maar ik voelde mij erg niet prettig bij, dus nou eet ik alleen nog pizza's met kaas. 

VorigePage 2 of 3Volgende