Piraatversie van "Aquaman" bewijst dat iTunes 4K code kan worden gekraakt
Citaat van Meh Meh op 10 maart 2019, 14:22Ik schreef mij in op film-paleis.me, kreeg direct toegang. Met VPN en een proxy. Daarna kon ik de film meteen downloaden, uitstekende kwaliteit.
Denk dat ik 'm vanavond ga kijken. Jullie heel veel plezier met Captain Marvel.
Ik schreef mij in op film-paleis.me, kreeg direct toegang. Met VPN en een proxy. Daarna kon ik de film meteen downloaden, uitstekende kwaliteit.
Denk dat ik 'm vanavond ga kijken. Jullie heel veel plezier met Captain Marvel.
Citaat van Duken op 10 maart 2019, 14:252 minuten geleden zei Meh Meh:Ik schreef mij in op film-paleis.me
Bedankt voor de tip
zal ik ook proberen.
2 minuten geleden zei Meh Meh:Ik schreef mij in op film-paleis.me
Bedankt voor de tip zal ik ook proberen.
Citaat van Demo op 21 maart 2019, 10:47Op 21 Maart is bekend geworden dat alle 24 films van de iTunes Exclusive 4K "James Bond Collection" online zijn gelekt. Dit is verder bewijs dat suggereert dat piraten een manier hebben gevonden om 4K-bronbestanden van de iTunes Store te decoderen. Hoe precies blijft een mysterie.
Tot een paar dagen geleden hadden piratenwebsites nog nooit een gedecodeerde 4K-download gezien van het videoplatform van Apple. Een vloedgolf van recente lekken, suggereert echter dat de sluisdeuren nu open zijn.
Het begon allemaal eerder deze maand toen een illegaal gekopieerd 4K-exemplaar van Aquaman online kwam. Het bestand is een zogenaamde "Web" -uitgave, ook bekend als WEB-DL in P2P-kringen. Dit betekent dat het een gedecodeerde kopie is van het oorspronkelijke bronbestand. Deze werden nooit eerder gezien voor 4K-releases.
In minder dan een week zijn alle 24 films uit iTunes 'James Bond Collection' online opgedoken als 2160p WEB-DL's. Het begon met een kopie van de nieuwste Bond-film "Spectre", helemaal tot de vroegste titels, waaronder "Dr. No" en "From Russia With Love". De gelekte films zijn afkomstig van de DEFLATE-releasegroep en zijn gemarkeerd als 'INTERNAL' releases
Bron: Torrentfreak
Op 21 Maart is bekend geworden dat alle 24 films van de iTunes Exclusive 4K "James Bond Collection" online zijn gelekt. Dit is verder bewijs dat suggereert dat piraten een manier hebben gevonden om 4K-bronbestanden van de iTunes Store te decoderen. Hoe precies blijft een mysterie.
Tot een paar dagen geleden hadden piratenwebsites nog nooit een gedecodeerde 4K-download gezien van het videoplatform van Apple. Een vloedgolf van recente lekken, suggereert echter dat de sluisdeuren nu open zijn.
Het begon allemaal eerder deze maand toen een illegaal gekopieerd 4K-exemplaar van Aquaman online kwam. Het bestand is een zogenaamde "Web" -uitgave, ook bekend als WEB-DL in P2P-kringen. Dit betekent dat het een gedecodeerde kopie is van het oorspronkelijke bronbestand. Deze werden nooit eerder gezien voor 4K-releases.
In minder dan een week zijn alle 24 films uit iTunes 'James Bond Collection' online opgedoken als 2160p WEB-DL's. Het begon met een kopie van de nieuwste Bond-film "Spectre", helemaal tot de vroegste titels, waaronder "Dr. No" en "From Russia With Love". De gelekte films zijn afkomstig van de DEFLATE-releasegroep en zijn gemarkeerd als 'INTERNAL' releases
Bron: Torrentfreak