Oude rot stelt zich voor.
Citaat van poeloe666 op 26 oktober 2017, 19:08Hey,
Mijn naam is Paulo en ben hier terechtgekomen om meer op de hoogte te blijven van de extreme veranderingen.
Loop al lang mee in het downloadwereldje, en merk dat er de laatste tijd moeilijk aan goeie sites en forums is te komen, of ik zoek verkeerd?
duken kon ik al wel, maar eigenlijk nooit op gekeken tot nu dan, ben er hier achter gekomen dat 1 van mijn popi sites offline gehaald is door onze geliefde vrienden. LOL
Hoop dat ik hier nog wat wijsheid op ken doen,
Mazzel Paulo
Hey,
Mijn naam is Paulo en ben hier terechtgekomen om meer op de hoogte te blijven van de extreme veranderingen.
Loop al lang mee in het downloadwereldje, en merk dat er de laatste tijd moeilijk aan goeie sites en forums is te komen, of ik zoek verkeerd?
duken kon ik al wel, maar eigenlijk nooit op gekeken tot nu dan, ben er hier achter gekomen dat 1 van mijn popi sites offline gehaald is door onze geliefde vrienden. LOL
Hoop dat ik hier nog wat wijsheid op ken doen,
Mazzel Paulo
Citaat van Meh Meh op 26 oktober 2017, 19:32Welkom op Duken, Paulo.
Er zijn nog vele websites waar je een hoop kan vinden. Download je middels torrents of Usenet?
Welkom op Duken, Paulo.
Er zijn nog vele websites waar je een hoop kan vinden. Download je middels torrents of Usenet?
Citaat van poeloe666 op 26 oktober 2017, 19:43Hey Meh Meh,
Via beide, Retail, extreme, butterfly, Dreamplace, soulmate( al kan ik daar al 2 dg niet opkomen, zit achter vpn misschien daarom?), P2H, Kingsplace, enzetbee, spotlite, spotnet werkt niet echt met mn vpn, maar dat is zon bietje alles.
Hou me zeer aanbevolen voor nieuwe sites of forums?
Hey Meh Meh,
Via beide, Retail, extreme, butterfly, Dreamplace, soulmate( al kan ik daar al 2 dg niet opkomen, zit achter vpn misschien daarom?), P2H, Kingsplace, enzetbee, spotlite, spotnet werkt niet echt met mn vpn, maar dat is zon bietje alles.
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:43welkom Paulo
welkom Paulo
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:44Zojuist zei poeloe666:Hey Meh Meh,
soulmates is offline gepakt door brein
Zojuist zei poeloe666:Hey Meh Meh,
soulmates is offline gepakt door brein
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:46verder goeie keuzes voor torrent site's
je zou op bovenstaande pagina nog even kunnen kijken daar staan veel torrent site's nog vermeld die er zijn
![]()
verder goeie keuzes voor torrent site's
je zou op bovenstaande pagina nog even kunnen kijken daar staan veel torrent site's nog vermeld die er zijn
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:48Zojuist zei poeloe666:Ook al, als ik die Kuik voor mn auto krijg eeiijj, LOL.
Zo hou ik niks meer over!!
klopt ik zat ook op soulmates en toevallig kende ik eigenaar , heb gevraagd en toen vertelde die dat en ook dat die schrikking heeft gekregen van 10.000 euro, en alles-gratis is ook gisteren gepakt daar heb ik verder geen info van alleen dat ook met brein te maken heeft
Zojuist zei poeloe666:Ook al, als ik die Kuik voor mn auto krijg eeiijj, LOL.
Zo hou ik niks meer over!!
klopt ik zat ook op soulmates en toevallig kende ik eigenaar , heb gevraagd en toen vertelde die dat en ook dat die schrikking heeft gekregen van 10.000 euro, en alles-gratis is ook gisteren gepakt daar heb ik verder geen info van alleen dat ook met brein te maken heeft
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:49en op deze pagina zou je kunnen kijken voor nzb bestanden
vast genoeg site's nog te vinden
en op deze pagina zou je kunnen kijken voor nzb bestanden
vast genoeg site's nog te vinden
Citaat van poeloe666 op 26 oktober 2017, 19:50Daar wordt je ook niet blij van, en alles gratis ook weg, het wordt er allemaal niet beter op
Daar wordt je ook niet blij van, en alles gratis ook weg, het wordt er allemaal niet beter op