wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Oude rot stelt zich voor.

Page 1 of 3Volgende

Hey,

Mijn naam is Paulo en ben hier terechtgekomen om meer op de hoogte te blijven van de extreme veranderingen.

Loop al lang mee in het downloadwereldje, en merk dat er de laatste tijd moeilijk aan goeie sites en forums is te  komen, of ik zoek verkeerd?

duken kon ik al wel, maar eigenlijk nooit op gekeken tot nu dan, ben er hier achter gekomen dat 1 van mijn popi sites offline gehaald is door onze geliefde vrienden. LOL

Hoop dat ik hier nog wat wijsheid op ken doen,

Mazzel Paulo

Welkom op Duken, Paulo. :)

Er zijn nog vele websites waar je een hoop kan vinden. Download je middels torrents of Usenet?

Hey Meh Meh,

Via beide, Retail, extreme, butterfly, Dreamplace, soulmate( al kan ik daar al 2 dg niet opkomen, zit achter vpn misschien daarom?), P2H, Kingsplace, enzetbee, spotlite, spotnet werkt niet echt met mn vpn, maar dat is zon bietje alles.

Hou me zeer aanbevolen voor nieuwe sites of forums?

welkom Paulo ;)

Zojuist zei poeloe666:

Hey Meh Meh,

Via beide, Retail, extreme, butterfly, Dreamplace, soulmate( al kan ik daar al 2 dg niet opkomen, zit achter vpn misschien daarom?), P2H, Kingsplace, enzetbee, spotlite, spotnet werkt niet echt met mn vpn, maar dat is zon bietje alles.

Hou me zeer aanbevolen voor nieuwe sites of forums?

soulmates is offline gepakt door brein

verder goeie keuzes voor torrent site's

je zou op bovenstaande pagina nog even kunnen kijken daar staan veel torrent site's nog vermeld die er zijn ;) 

Ook al, als ik die Kuik voor mn auto krijg eeiijj, LOL.

Zo hou ik niks meer over!!

Zojuist zei poeloe666:

Ook al, als ik die Kuik voor mn auto krijg eeiijj, LOL.

Zo hou ik niks meer over!!

klopt ik zat ook op soulmates en toevallig kende ik eigenaar , heb gevraagd en toen vertelde die dat en ook dat die schrikking heeft gekregen van 10.000 euro, en alles-gratis is ook gisteren gepakt daar heb ik verder geen info van alleen dat ook met brein te maken heeft

en op deze pagina zou je kunnen kijken voor nzb bestanden

;) vast genoeg site's nog te vinden

Daar wordt je ook niet blij van, en alles gratis ook weg, het wordt er allemaal niet beter op

Page 1 of 3Volgende