Oude cartoons en tekenfilms gezocht
Citaat van naafke op 9 september 2022, 11:01Op 7-9-2022 om 21:15 zei Baquinn:Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas.
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.
heb net even Maple town getest en die komt bij mij gewoon binnen.
Op 7-9-2022 om 21:15 zei Baquinn:Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas.
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)
je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.
Citaat van Baquinn op 9 september 2022, 11:1413 minuten geleden zei naafke:je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.
Vreemd. Ik had met het uitproberen ook Eweka geprobeerd (via de gratis trial). Echter die vond ze wel maar kreeg ze niet gedownload.. Nogmaals ik ben nieuw tot deze manier dus wellicht doe ik iets fout?
13 minuten geleden zei naafke:je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.
Vreemd. Ik had met het uitproberen ook Eweka geprobeerd (via de gratis trial). Echter die vond ze wel maar kreeg ze niet gedownload.. Nogmaals ik ben nieuw tot deze manier dus wellicht doe ik iets fout?
Citaat van Singularity op 9 september 2022, 11:17Ik heb Eweka ook jaren gehad, zelfs posten van 4400 dagen binnen, welliswaar met kleine reparatie maar komt wel binnen. En gebruik Sabnzbd, beste dl software!!!
Ik heb Eweka ook jaren gehad, zelfs posten van 4400 dagen binnen, welliswaar met kleine reparatie maar komt wel binnen. En gebruik Sabnzbd, beste dl software!!!
Citaat van Baquinn op 9 september 2022, 16:45Ik heb nu spotnet gebruikt (https://www.spotnet.tk/) omdat daar over gerept werd.
Zou dit het probleem zijn?
Ik heb nu spotnet gebruikt (https://www.spotnet.tk/) omdat daar over gerept werd.
Zou dit het probleem zijn?