Oude cartoons en tekenfilms gezocht
Citaat van Baquinn op 1 september 2022, 20:32Iemand hier die toevallig nog de oude cartoons heeft?
Zoals:
Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
EtcLiefst NL gesproken maar mag ook Engels :).
Iemand hier die toevallig nog de oude cartoons heeft?
Zoals:
Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
Etc
Liefst NL gesproken maar mag ook Engels :).
Citaat van Demo op 2 september 2022, 05:01Welkom Baquinn,
Er is misschien best een lid die een tip kan geven waar deze cartoons nog te vinden zijn, maar het is verboden voor Duken.nl leden om illegale content te delen, dus jouw vraag is eigenlijk verkeerd gesteld of hoort hier niet thuis.
Welkom Baquinn,
Er is misschien best een lid die een tip kan geven waar deze cartoons nog te vinden zijn, maar het is verboden voor Duken.nl leden om illegale content te delen, dus jouw vraag is eigenlijk verkeerd gesteld of hoort hier niet thuis.
Citaat van Baquinn op 2 september 2022, 07:57Bedankt voor je reactie.
Ik zie nergens een optie op mijn reactie te bewerken dus ik zal de vraag via deze weg anders formuleren.Ik ben op zoek naar een manier om oude cartoons te kijken.
Zoals:
Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
Etc
Liefst NL gesproken maar mag ook Engels :).Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?
Bedankt voor je reactie.
Ik zie nergens een optie op mijn reactie te bewerken dus ik zal de vraag via deze weg anders formuleren.
Ik ben op zoek naar een manier om oude cartoons te kijken.
Zoals:
Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
Etc
Liefst NL gesproken maar mag ook Engels :).
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?
Citaat van niemanx op 2 september 2022, 21:58kijk eens op youtube
daar zou ik eens starten met zoeken
daar staat echt veel op
mischien ook wel wat jij zoekt
kijk eens op youtube
daar zou ik eens starten met zoeken
daar staat echt veel op
mischien ook wel wat jij zoekt
Citaat van Baquinn op 3 september 2022, 09:33Zeker! Echter helaas niet alle afleveringen van bijvoorbeeld een Sinbad de zeeman, Maple Town, Star street :).
Bedankt in ieder geval!
Zeker! Echter helaas niet alle afleveringen van bijvoorbeeld een Sinbad de zeeman, Maple Town, Star street :).
Bedankt in ieder geval!
Citaat van Demo op 3 september 2022, 11:31Je maakt de meeste kans om nog complete Tekenfilm series te downloaden als NZB op Spotnet/Spotweb/nzbserver.com. Daar staan een aantal van de door jou genoemde titels die nog geen jaar geleden zijn geüpload. Andere downloadsites die een uitgebreide database hebben in dat genre zal je niet meer vinden.
Je maakt de meeste kans om nog complete Tekenfilm series te downloaden als NZB op Spotnet/Spotweb/nzbserver.com. Daar staan een aantal van de door jou genoemde titels die nog geen jaar geleden zijn geüpload. Andere downloadsites die een uitgebreide database hebben in dat genre zal je niet meer vinden.
Citaat van Baquinn op 5 september 2022, 20:29Bedankt!
Om heel specifiek te zijn zoek ik de volgende series nog:Maple town (lijkt van de aard bodem verdwenen).
Sinbad de zeeman.
Wickie de viking.Liefst Nederlands maar engels is ook prima.
Hoop zo dat iemand me een zetje in de goede richting kan geven
Bedankt!
Om heel specifiek te zijn zoek ik de volgende series nog:
Maple town (lijkt van de aard bodem verdwenen).
Sinbad de zeeman.
Wickie de viking.
Liefst Nederlands maar engels is ook prima.
Citaat van SirNixon op 6 september 2022, 13:02Wooow! Jeugd sentiment! Alhoewel ik later nog weleens deze series heb gekeken en toen absoluut niet kon snappen dat ik dat leuk vond 😛
On topic;
Ik heb even wat zitten zoeken.. Op Piratebay staan wel wat maar die hebben 0 seeders.. Je zou ze eens kunnen importeren in je Torrent client en kijken of het iets doet... Ik denk dat je op zoek naar een forum waar liefhebbers zijn die dit nog delen. Het zal ongetwijfeld ergens staan maar je zal behoorlijk je best moeten doen!Op nzbserver staat nog wel wat.. Maar dat is ondertussen 11 jaar oud... 😅
Wooow! Jeugd sentiment! Alhoewel ik later nog weleens deze series heb gekeken en toen absoluut niet kon snappen dat ik dat leuk vond 😛
On topic;
Ik heb even wat zitten zoeken.. Op Piratebay staan wel wat maar die hebben 0 seeders.. Je zou ze eens kunnen importeren in je Torrent client en kijken of het iets doet... Ik denk dat je op zoek naar een forum waar liefhebbers zijn die dit nog delen. Het zal ongetwijfeld ergens staan maar je zal behoorlijk je best moeten doen!
Op nzbserver staat nog wel wat.. Maar dat is ondertussen 11 jaar oud... 😅
Citaat van naafke op 7 september 2022, 16:20Op 5-9-2022 om 22:29 zei Baquinn:Bedankt!
Om heel specifiek te zijn zoek ik de volgende series nog:Maple town (lijkt van de aard bodem verdwenen).
Sinbad de zeeman.
![]()
ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken
Op 5-9-2022 om 22:29 zei Baquinn:Bedankt!
Sinbad de zeeman.
![]()
ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken
Citaat van Baquinn op 7 september 2022, 19:152 uur geleden zei naafke:ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken
Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas.
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)
2 uur geleden zei naafke:ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken
Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas.
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)