Op zoek naar Nederlands / Vlaams materiaal?
Citaat van Erwin. op 2 februari 2012, 15:00Hoezo nu weer lelijk gepost hmm snap t niet maar goed we laten het lekker staan
verzonden vanaf mijn Samsung galaxy s2 met android ice cream sandwich 4.0.3
Hoezo nu weer lelijk gepost hmm snap t niet maar goed we laten het lekker staan
verzonden vanaf mijn Samsung galaxy s2 met android ice cream sandwich 4.0.3
Citaat van William op 2 februari 2012, 16:41Fijn dat het mag blijven staan. Wat er bedoeld wordt met "lelijk" snap ik niet precies.
Ook zijn wij geen site zoals thc-torrents waar je kan "doneren" voor uploadcredit. Wij halen dus geen financieel voordeel uit meer leden
Fijn dat het mag blijven staan. Wat er bedoeld wordt met "lelijk" snap ik niet precies.
Ook zijn wij geen site zoals thc-torrents waar je kan "doneren" voor uploadcredit. Wij halen dus geen financieel voordeel uit meer leden
Citaat van Demo op 3 februari 2012, 16:21Nee ik bedoel geen mooi start topic met plaatjes en tabellen en alles erop en eraan dat bedoel ik met lelijk
Maar je hebt gelijk is ongeveer hetzelfde als met demonoid.
Nee ik bedoel geen mooi start topic met plaatjes en tabellen en alles erop en eraan dat bedoel ik met lelijk
Maar je hebt gelijk is ongeveer hetzelfde als met demonoid.
Citaat van Zombymario op 14 juni 2012, 09:26Bestaat deze tracker nog? I was ooit lid.
Ik denk dat deze offline is gehaald door onze vriend BREIN of zijn Belgische vriend
Bestaat deze tracker nog? I was ooit lid.
Ik denk dat deze offline is gehaald door onze vriend BREIN of zijn Belgische vriend
Citaat van SonicDart op 25 oktober 2021, 08:12Hey ik ben nieuw hier! Ik heb al een vpn (Nord) Hoe kan ik mij met die website verbinden? en indien hij niet meer bestaat, is er dan een alternatief?
Hey ik ben nieuw hier! Ik heb al een vpn (Nord) Hoe kan ik mij met die website verbinden? en indien hij niet meer bestaat, is er dan een alternatief?
Citaat van tommie8525 op 22 september 2022, 14:39Op 31-7-2011 om 17:23 zei glh5:Dutch This is een gesloten torrentsite waar je enkel Vlaams en Nederlands materiaal vindt (dus GEEN films uit Hollywood...).
Huidige statistieken:
Gebruikers: 267
Torrents: 2013
Seeders: 3333
Leechers: 216
Peers: 3549
Seed/Leech: 15.43
Seeds per torrent: 1.66
Verkeer: 17.88 TB
Content: 1.70 TB
Requests: 267
Mensen die geinteresseerd zijn in de laatste Films, muziek en TV series van Nederlandse bodem mogen mij een berichtje met hun email sturen voor een invite
![]()
Op 31-7-2011 om 17:23 zei glh5:Dutch This is een gesloten torrentsite waar je enkel Vlaams en Nederlands materiaal vindt (dus GEEN films uit Hollywood...).
Huidige statistieken:
Gebruikers: 267
Torrents: 2013
Seeders: 3333
Leechers: 216
Peers: 3549
Seed/Leech: 15.43
Seeds per torrent: 1.66
Verkeer: 17.88 TB
Content: 1.70 TB
Requests: 267
Mensen die geinteresseerd zijn in de laatste Films, muziek en TV series van Nederlandse bodem mogen mij een berichtje met hun email sturen voor een invite
![]()